- Cre8or - Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Noen som har prøvd å overklokke kortet? Hvor mye var det mulig å klokke det til? Hvilket program brukte du? Var det med original-vifta?..osv... Tenker selv på å gjøre det... Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Skjønner ikke helt hva dette inlegget har under kategorien "Benchmarks" å gjøre. Burde nok heller ligge under "Overklokking av skjermkort". Finn en snill moderator å be ham flytte tråden... Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Veit ikke helt åssn jeg finner en sånn, men hvis han ser dette kan han jo kanskje flytte den.. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Veit ikke helt åssn jeg finner en sånn, men hvis han ser dette kan han jo kanskje flytte den.. raportert! da kommer det nok en snart Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 søk "riva tune"r eller bruk omega drivere som har innebygd overklokkingsmulighet.. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ååå... du må bare så seriøst laste ned atitool, funker meget bra Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ååå... du må bare så seriøst laste ned atitool, funker meget bra Men for å bevare klokken under neste reboot så bruker du RivaTuner når du vet hva kortet klarer! Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Er det normalt at vifta på skjermkortet går saktere når jeg bruker ati-tool? Har det noe å si for overklokkinga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå