ZoRaC Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg skal på XenoX i morgen og får ikke lenger til å slå på! Skulle setteinn en nøkkelbryter i serie med power-knappen og etter å ha gjort d (med strømmen av seff) ville ikke maskinen starte! Prøvde å koble på resetknappen i stedet for power, men det hjaøp ikke (reset og power kommer vel på et ut?) Målte spenning ut fra de 2 pinnene som power-sw skal kobels til og målte ingenting. Det er 2 ledeninger fra PSU som jeg mener skal kunne kortsluttes for å starte? d er en s står PS-on på og en til som jeg ikke husker. Noen som har noen tips!? På forhånd takk! Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 PS-on og PWR-good. men du kan bruke gjord i stedet for pwr-good, altså en av de svarte lederne. Det hørtes jo litt rart ut at det ikke var strøm på, har du plugga i strømmen da? slått på PSU bryteren igjen, etc. Tresprit Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg kommer ikke inn på internett skrev mannen på sin hjemmeside. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Så PS-on mot jord? :smile: Har selvgølgelig satt i ledninger, slått på power, osv... :smile: trenchypost: Sitter på jobb nå og her funker ting! :razz: Edit: Skrivefeil... [ Denne Melding var redigert av: ZoRaC på 2002-08-01 15:14 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå