moddy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg har bestilt fra Netshop, men datoen for delivery flytter seg stadig. Er det noen som har dette enda? Er det flere tester av det en den på Silent PC? Lenke til kommentar
mad-t Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Bestilte og på Netshop, men når eg såg at Stretto hadde fått inn avbraut eg orderen. Det er i tillegg 200 kr billegare. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Vi fikk vårt til test på Fredag Lekker liten sak må jeg si... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg ville bestilt på efast.no, de har gratis frakt, mye å spare der siden kabinettet veier 14kg. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Noen som kan svare på om det er plass til dual radiator der, med litt moderat modding? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Vi fikk vårt til test på Fredag Lekker liten sak må jeg si... Og når blir testen publisert? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Noen som kan svare på om det er plass til dual radiator der, med litt moderat modding? Med modding av toppen burde det gå fint. Testing blir publisert så fort den er ferdig, har mange andre ting på vei også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå