Gå til innhold

Hvem har det verste MSN-nicket?

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg har enkelt og greit "eRik" som nick jeg, alle vet hvem det er og noen ganger bruker jeg "ekstra-feltet" i MSN 7.0, men det er ikke ofte ;)

Lenke til kommentar

Hmm, hadde noen bra kontakter i lista mi jeg også. Den første er sinnsyk lang, ganske slitsom å snakke med. De andre er det nesten umulig å skjønne hvem er...

*håper ikke noen av de jeg legger ut ser at jeg legger ut nicet dems og ler av det :ermm: *

post-63-1122149597_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er en på min som har det sjuke nicket!! 14tis til de grader, men jeg får ikke laget sånn liten rute her som mange har gjordt.. Hvordan gjør dere det?

Screenshot :)

Lenke til kommentar
Er en på min som har det sjuke nicket!! 14tis til de grader, men jeg får ikke laget sånn liten rute her som mange har gjordt.. Hvordan gjør dere det?

Screenshot :)

Veit det, men åssen lager dere det så lite og slikt, sånn at bare det kommer... Er ikke så nerd jeg.. trenger sikkert ikke å være nerd heller :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Veit det, men åssen lager dere det så lite og slikt, sånn at bare det kommer... Er ikke så nerd jeg.. trenger sikkert ikke å være nerd heller :p

Du kan i verstefall bruke paint og leke litt. Selv bruker jeg GIMP :)

EDIT: christer-R: :ohmy:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Du kan i verstefall bruke paint og leke litt. Selv bruker jeg GIMP :)

Tar 1000 år med paint uansett vel.. :hmm: Har ikke noen andre programmer heller så... =/

Får vel se om jeg gidder å gjøre det i kveld... Søstra mi skal ha dataen nå... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...