Kakefyll Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 har et stort problem, sitter med en Shuttle SN85G4 V2,Ati Radeon Sapphire 9800Pro,Kingston Hyper X 512 mb og en Amd Athlon 3000+ S754. problemeter at når jeg spiller tunge spill som f.eks CS:S,Rome og Far Cry så detter den ut og returneres til skrivebordet på Pc´n. men når jeg spiller lettet spill som f.eks Cs1.6, Bf1942, Star Wars jedi Acadamy osv.. sådetter den aldri ut..kun på Tunge spill. noen som vet hva problemet er?? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Varmeproblem? Svak psu i forhold til hva skjermkortet trekker? Gammel driver? Vanskelig å si men du bør sjekke litt opp dette jeg har nevnt over. Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 en kompis av meg har samme korte og bruker samme orgianl driverene som fulgte med kortene. og hos han detter det ikke ut!..har ei vifte som blåser på systemet og ei 80mm vifte på cpu + ei 120mm vifte som står og blåser på cpu...heatsinks på skjermkortet er det også! psu er på 240Watt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hmm, da anbefaler jeg deg at du prøver å overvåke spenningene med et eller annet program som har log funksjon, spesielt under spilling. Når problemet oppstår så sjekker du loggen, av interesse så er 12V spenninga om du ser den faller kraftig (eller stiger) så kan det være psu som er problemet. Se om problemet blir bedre om du kjører med sidedøra åpen og med en bordvifte som blåser direkte på skjermkortet, kan bli litt trangt i en shuttle. Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 hehe...ja det er trangt i den..har skallet av den hele tiden..tar kun på skalle når jeg skal frakte på Pc´n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå