el_salvad Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 sølte cola på tastaturet mitt for 2 timer siden ca.. tok det ut med en gang, helte vann over, og tørket det med føneren i 10 min ca.. ventet litt, så satt jeg i tastaturet igjen.. funket helt perfekt, alle knappene virket, i en god stund.. men så oppdaget jeg plutselig at shift-knappene mine var fucka opp.. når jeg trykker på schift, så skjer dette mb¨hfq mbz8792hfqko¨hf Qhfqø879ø879 ØØk¨hfø879mbz og samtidig muter den maskinen, pluss internet explorer fucker seg.. hva i alle dager ska jeg gjør, viss de i de hele tatt går ann å gjøre noe.. *spørsmålstegn* Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Vask det innvendig. Ikke bruk kraftige løsemidler. Det ødelegger de kontaktpunktene til tastene. Edit: Bare vann løser ikke opp colasøl. Endret 23. juli 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 vil bare medele at det ble cola-søl på forrige LAN party her, og det tastaturet gikk i søppla etter at shift, F, R, E, Q, S, Tab, og til slutt A sluttet å fungere Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg hadde også problemer med at jeg fikk fram halve tyrkiske alfabetet ved å trykke shift etter jeg sølte en halv liter pepsi på tastaturet. Rensa det med kondensfjerner og det fungerte fint igjen etterpå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Litt vatn og 10 minutter med hårføner gjer ikkje tastaturet som nytt igjen. For å få ut all colaen må du skur det opp og vaske kvar del. Det virker jo som elektronikken i tastaturet har fått seg ein støkk, så det er ikkje sikkert du får det i live igjen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det er nok bare colaen som forstyrer/kortslutter kontaktpunktene. De er ganske følsomme for slikt. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Nå har endelig shift-knappene mine bynnt å virke som de skal igjen! Trengte bare en natts kvile! :!: Logitech Internet Navigator SE Endret 24. juli 2005 av el_salvad Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Flyttes fra pcen fungerer ikke til annet om hardware. Problemet var jo ikkje at maskina ikkje fungerte men at ein tast på tastaturen ikkje fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå