Abe_ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Beklager veldig for at denne posten antagelig er feilpostet, men jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal poste den, men er s-vhs kabel og s-video kabel det samme? Jeg har nemmelig kjøpt en s-vhs kabel for og koble pc'en min til tv'en, men får det ikke til og virke:/ EDIT: feil Endret 23. juli 2005 av Abe_ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Er nøyaktig det samme. Har du S-video inngang på Tv'n eller bruker du en omformer fra scart? Hvis du bruker en omformer må du switche denne på IN. På tv'n må du stille inn på S-video og ikke Compositt, samme på pc'n. Hvis du bruker laptop må du trykke FN knappen og F3/F4. Uansett hører denne hjemme i Video-delen. PM hvis du lurer på mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) det er ikke noe som heter s-vhs kabel...det er en forbedring av VHS kassett: Super VHS (Video Home System). An enhancement of the VHS videotape standard using better recording techniques and Y/C signals. The term S-VHS is often used incorrectly to refer to s-video signals and connectors. Endret 23. juli 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 ok:P sikkert rett det, men det står s-vhs på pakken med kabelen så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå