kunchun Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Jeg trenger en net limiter eller hva det heter til å dele linja mi. Siden søstra mi henger på dc++ så får jeg ikke psillt wow:( Noen som har forslag/link til bra programmer? Endret 23. juli 2005 av SkranXz Lenke til kommentar
ddebono Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hei, Bruker selv D-Link DGL-4300 Gaming router som er laget for de som spiller. Den kan prioritere trafikk. Lenke til kommentar
SleepOO Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Installer net limiter på pcn hennes, dette kan hun skru av selv men det går vel ann å snakke vett i a? Hvis ikke dette går kan du kjøpe deg en router med qos. Som ddebono anbefaler her. Jeg ville anbefalt det meste forran d-link men det er delte meninger og erfaringer på det meste, så hvis du har noe "favoritt" merke så kjøp det. Jeg anbefaler 3com, linksys og cisco Lenke til kommentar
ddebono Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Helt enig med Sleep00 her når det gjelder D-Link. Hatt masse problemer med diverse D-Link produkter. Mne utrolig nok så funker routeren slik den skal. Og når D-Link funker som er de blant de klart beste når det gjelder brukervennlighet og finesser. Og DGL-4300 Gaming router vil være perfekt for ditt bruk. Den har også en 4 port gigabit switch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå