kenneth11 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kommer ann på Skikkelig spilldag: tar bare pauser for å gå på do og å spise Vanlig dag: Kanskje 3-4 timer Dårlig dag: Aldri Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Spiller ikke så veldig mye nå lenger. Det lages jo ikke gode spill lenger. (Sånn som SSII, ROTH, Phantasmagoria osv) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hm, tror jeg kan si jeg nærmer meg null.. Har ikke lagt inn noe spill etter jeg formaterte for en måned siden, og formaterte spill-partisjonen for 5mins siden.. Får se om det kommer noen gode bilspill i fremtiden, da kan det være det endrer seg. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) varier sterk!! enkelte dager 0 timer.. men andre dager 3-4 timer... syns spilla bare blir dårligere og dårligere jeg men gta san var ganske morro merker jeg spiller mindre og mindre hver uke som kommer.. men har ikke mista intressen enda da men finnes andre ting her i livet Endret 24. juli 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Enkelte dager spiller jeg veldig mye. Guild Wars og CS ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå