haarod Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Jeg endrer dette innlegget i og med at jeg ikke fikk slik musikk jeg ønsket meg. Jeg må ta skylden for det selv i og med at jeg forklarte meg veldig dårlig. Prøver igjen Jeg vil ha musikk av sjangeren melankolsk rock (?). Noe som ligner på Joseph ARthur, Thomas Dybdal og Kings of Convenience Endret 25. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Guns and roses - Don't cry Guns and roses - November rain Ozzy Osbourne - see you on the other side Ozzy - Mama, im coming home Ozzy Dreamer Nightwish har også noen gode( Higher than hope, Kuolema tekee faiteilijan, Sleeping sun, Crimson tide(deep blue see) ) EDIT- ingen av disse sangene er spesielt nye, så ikke at du ville ha nye sanger, sorry... ) Endret 23. juli 2005 av MGS3 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Formulerte meg kanskje litt dårlig. SKal ikke ha ny musikk, men *jeg* ville ha noe nytt som jeg kan sove til. Er tho' ikke ute etter musikk som går under rock/metal sjangere. Vet at de er rolige og burde nevnt det i første post, men er ikke sikker på hvilken sjanger jeg leter etter. Dere kan kanskje hjelpe meg med det. Tenker på sanger med akkustisk gitar, kanskje litt piano med vokal. De sangene jeg nevnte og f.eks. "Blind Boys of Alabama - I shall not walk alone" er av den typen sanger jeg leter etter EDIT: Når jeg leser posten min ser jeg at den kan være litt vanskelig å forstå, men er litt trøtt så det blir litt dårlig formulering i blant Endret 23. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Formulerte meg kanskje litt dårlig. SKal ikke ha ny musikk, men *jeg* ville ha noe nytt som jeg kan sove til. Er tho' ikke ute etter musikk som går under rock/metal sjangere. Vet at de er rolige og burde nevnt det i første post, men er ikke sikker på hvilken sjanger jeg leter etter. Dere kan kanskje hjelpe meg med det. Tenker på sanger med akkustisk gitar, kanskje litt piano med vokal. De sangene jeg nevnte og f.eks. "Blind Boys of Alabama - I shall not walk alone" er av den typen sanger jeg leter etter okey..når du sier "akkustisk gitar" tenker jeg med en gang på disse 2 sangene fra iron maiden = Journeyman (denne er genial til soving) Prodigal son (samme med denne) du kan også prøve maiden - face in the sand (denne er ikke akkutsik, men ganske rolig med dobbelpedal) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Eric Clapton-Layla ? der er det vel både gitar og piano... et mesterverk...hehe... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Eagles - Hotel California Led Zeppelin - Stairway To Heaven Nightwish - Two For A Tragedy Nightwish - Swanheart Nightwish - Away Nightwish - The Forever Moments Nightwish - Dead Boys Poem Sonata Arctica - Tallulah Sonata Arctica - Letter To Dana Sonata Arctica - Last Drop Fall Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Naglfar - A Depature in Solitude, nydelig pianoinstrumental Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Tori Amos Björk Opeth - Damnation albumet Endret 24. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Eric Clapton - Blue Eyes Blue - Wonderful Tonight - Layla - My Father's Eyes Et Celtic Circle album kan være greit å sovne til en gang iblant også. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 AFI - the leaving song Metallica - Nothing else matters Creed - six feet from the edge Phantom Planet - california Eric Clapton - tears in heaven Guns n roses - knocking on heavens door Coldplay - speed of sound Bruce springsteen - River -----II------------- - Summer of 69 Metallica - mama said 5 for fighting - superman Aerosmith - dream on Ralph MCtell - Streets of london Enya - Now we are free The dandy warholes - Get off ---------II----------- - Bohemian like you Bran Vann 3000 - Come on Feel the noise Meat loaf - I would do anything for love Daniel Powter - Bad day Cue - Crazy Red hot chili peppers - zepher song -------------II--------- - City of Angels Saybia - i surrender Saybia - the day after tomorrow John Lennon - let it be Brian Adams - Heaven --- II ------- - Please forgive me Jack Johnson - never know det var de sangene jeg kunne komme med akkurat nu men du kan jo se på andre sanger disse artistene har håper jeg kunne hjelpe deg....for jeg har ikke hørt noen av de sangene du nevnte i starten av tråden.. jetta vilt på noen former for rolige sanger Lenke til kommentar
PoW Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 .....Creed - six feet from the edge .... den heter faktisk One Last Breath Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 stemmer det men synes six feet from the edge er en bedre tittel.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 40 below summer - Wither Away A Perfect Circle - The Noose Mudvayne - World so Cold Mudvayne - Happy? Cradle of Filth - Nymphetamine Dave Matthewes Band - Say Goodbye David Hasselhoff feat Gwen - Wir Zwei Allein Die Apokalyptischen Reiter - Lazy Day Dream Theater - The Silent Man Dum Dum Boys - Stjernesludd Dum Dum Boys - Tyven Tyven Filter - God Damn Me Flickerstick - Smile Hoobastank - Can I buy you a drink Huey Lewis And the News - If This Is It In Flames - Everlost Part II Incubus - Pardon Me Incubus - Anti-Gravity Lovesong Incubus - Mexico Jeff Buckley - Hallelujah Jeff Buckley - Just Like a Woman Katatonia - Evidence Katatonia - Omerta Live - Run to the Water Live - Heaven Odd Nordstoga - Fuglen Opeth - Closure Pain of Salvation - Pilgrim Press Play On Tape - Comic Bakery (Larger than Pop boyband remix) Seal - Kiss from a Rose Siddharta - Od višine se zvrti Siddharta - Orion Lady Sondre Lerche - Two Way Monologue Soundgarden - Black Hole Sun The Police - Fragile The Dillinger Escape Plan - Unretrofied The Mars Volta - The Widow The Mars Volta - Drunkenship of Lanterns Ulver - Østenfor sol og vestenfor måne Lumsk - Blæster Lumsk - Kampen mot Bergtrolli Wolfsheim - Everyone who casts a shadow Wolfsheim - Care for you Åge Aleksandersen - Trondheimsnatt Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Du måtte Bare Ta flere enn meg!!!! neida kødda bare.... Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det meste av The Mars Volta og Bjørn Berge - Minutes Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Alt av Kings of Convenience, Thomas Dybdahl og National Bank. Og det beste av alt, de er norske! edit: uff.. glemte Midnight Choir. Melankolsk, trist, dritfint og sovbart Endret 25. juli 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Har mange av de sangene dere nevnte, men skal prøve og få tak i noen av de andre når jeg kommer hjem Tenker ikke på Nightwish, Iron Maiden osv. sanger (Ja, jeg vet de er fine og de har jeg fra før) men masse gode forslag. Tusen hjertelig. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 a perfect circle - the noose, orestes, 3 libras funker fett her i gården. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Omtrent alt av Enya, Cat Stevens, Chris DeBurgh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå