beji Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) heisann, jeg skal ha ny mobil og har forsket på både 6230i, k750 og 6630. men alle disse telefonene er rimelig store (+at k750 og 6230 har veldig mange) så jeg lurer på hvilke telefoner på markedet som er de minste men som har flest mulig funksjoner??? må ha en liten og snerten med liksom bra kamera mp3 osv... flere ting jeg kan tenke meg å ha Her kan dere se hva jeg er ute etter : Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Ja. -Spill: Spiller ingen rolle Form: -Format: Trenger ikke være spesiell. (Frister litt med klapp, men ekke så farlig) -Vekt: minst mulig men ikke så viktig, vil heller ha en litt tyngre telf en en lett som ikke har masse kule funksjoner -Antenne: Intergrert. Skjerm: Fargeskjerm -65k. gjerne mer:P -Størrelse på skjerm: Litt stor. -Touchscreen: Nei. Pris: Det tar jeg på sikt Diverse: -Merke: Spiller ingen rolle -Kamera: Ja, helst 1.3 megapixel eller over. (ikke så farlig) -Videokamera: samma d -Symbian:gjerne men da blir de store så NEI -triband: Ja. -Infrarød port: Ja (trenger ikke, men kjekt å ha). -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Minne: 20gb ? hehe ikke så farlig men mulighet for oppgradering FRISTER VELDIG -Minnekort?: JA! -MP3: Ja. -UMTS/3G: Kanskje. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Trenger ikke. -Bruksområder: Sender en del sms, så den må være lett og grei å skrive på. Denne mobil kommer nok til å være med på mye rart.. wink.gif Endret 23. juli 2005 av beji Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvis K750i og 6230i er stor da vet jeg ikke ass :S Er enig i deg at 6630 er stor. Hvis du vil ha mobil med mindre størrelse, må du gi avkall på visse funksjoner. Sånn som mp3, en viss grad kamera og BT. Lenke til kommentar
beji Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 hvordan blir Z500 i forhold til k750i jeg kunne gjerne hatt k750i, 6230 osv men d er så forbanna mange som har dem!!! Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) hvordan blir Z500 i forhold til k750i jeg kunne gjerne hatt k750i, 6230 osv men d er så forbanna mange som har dem!!! Z500 ser ut som et godt valg, men da må både radio og 2 mgp. kamera bort Men du får i allefall 3G på plass, samt et råere design Endret 23. juli 2005 av ozzy oz Lenke til kommentar
vinneren Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Samsung D500 har alt du trenger. Har hatt min i 7 mnd. uten en eneste feil!! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hva med Qtek 8200 eller Qtek 8100? Det er ikke så mange som har de. Begge er relativt små (nesten like telefoner egentlig). Førstnevnte har VGA kamera, og 8200 har 1,3 Mpx, men dersom du skal bruke kamera mest finnes det flere og bedre alternativer. Lenke til kommentar
beji Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) hmm, Qtek ser kult ut men jeg kjøper telefonen igjennom elkjøp og jeg tror de kan skaffe dem Samsung E730?? Endret 24. juli 2005 av beji Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 K750i er jo ganske liten, og har plenty med funksjoner. du burde ikke legge deg opp i at mange har den samme telefonen, mye viktigere å tenke på hva du trenger telefonen til, hva som passer deg best etc. ville absolutt gått for denne telefonen uti fra dine krav Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Samsung E730?? E730 vil jeg anbefale dersom du IKKE trenger minnekort. Hva med noen av de nye Siemens-telefonene, telefoner som ikke alle vil ha, i motsetning til K750i, tenker da på CX75, ellers kan du kanskje vente på S75 (hvis du orker å vente lenge da)...? De har hvert fall mesteparten/alt det du ber om... Lenke til kommentar
beji Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 hmm siemens s75 ser ikke ut som noen dum telefon S75 jeg har kommet frem til følgende alternativer: 1. vente på W800i kanskje kjøpe den 2. Håpe på at prisen på K750i vil falle som følge av W800i 3. Vente på S65 4. samsung Z500 tror dere k750 vil falle i pris? noen som vet hva w800 vil ligge på uten binding (d er den telefonen som frister mest synes den er dødla kul i den "orange fargen" og d er allerede mange som har kjøpt k750 og da tviler jeg på at de skifter til w800 med det første ) Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Vil tro at K750i vil falle i pris om noen måneder. Hvor fort vil du ha en ny mobil da, du kan vente til oktober for å kjøpe en S75, men det er jo en stund til da... Tviler på at det er like mange som kommer til å kjøpe W800i som K750i, men det blir sikkert en del av W800i-er også. W800i vil vel bli en del dyrere enn K750i... Z500 kunne jo sikkert også vært noe for deg, den har jo også minnekortmuligheter. Endret 24. juli 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
beji Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 hva blir prisen på Z500?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 SX1 er ikke akkurat liten da S75 venter jeg på selv. Endelig en liten mobil igjen fra Siemens, den blir billig og at den støtter multitasking er jo kjempeflott. Men da må du vente noen måneder... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 SX1 er ikke akkurat liten da S75 venter jeg på selv. Endelig en liten mobil igjen fra Siemens, den blir billig og at den støtter multitasking er jo kjempeflott. Men da må du vente noen måneder... den er mye midre enn den ser ut som! og viss du skal ha mye funksjoner må du nesten ha symbian! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 den er mye midre enn den ser ut som! og viss du skal ha mye funksjoner må du nesten ha symbian! molna har to SX1-er, og veit derfor hva han snakker om. Jeg selv synes egentlig ikke SX1 er altfor stor i forhold til andre Symbian-telefoner (SX1 er jo den minste eller en av dem hvert fall). Sammenlikning av SX1 og Z500 - Z500 er mindre og lettere, men feitere enn SX1... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) SX1 er virkelig en telefon å anbefale vertfall! Meget billige som brukt. Endret 28. juli 2005 av e_hamre Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 SX1 er virkelig en telefon å anbefale vertfall!Meget billige som brukt. og SX1 er en telfon som hvertfall skiller seg ut, med knappene på siden o.l. jeg har en selv, er den beste telefonen jeg har hatt Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 og SX1 er en telfon som hvertfall skiller seg ut, med knappene på siden o.l.jeg har en selv, er den beste telefonen jeg har hatt Den er bra når den bare funker! Har hatt den i åtte mnd, og den har vært på reperasjon i 2mnd totalt. Det er snart 3 uker siden jeg leverte inn telefonen pga softwarefeil og serviceverkstedet er ikke sikker på om det er mulig å fikse Men ellers en bra telefon som kan anbefales Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Merkelig, min er over året nå, uten noen problemer. Så du er nok uheldig med din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå