Gå til innhold

Hvordan ser din vannkjøling ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pent ! mulig jeg kjøper det kabinette ? er det 120 mm bak?

uansett nice oppset ! jeg har bare vannkjølt cpu men bestilte Chipset + Gpu i går !

kommer vell på onsdag senest :love:

er du fornøyd med sette ? :dribble: misc er vell en knall god produsent innen vannkjøling ! ha en fortsatt fin dag ! :thumbup:

Endret av Damination
Lenke til kommentar

jepp, det er 120mm bak. 2x 120mm i front. har også moddet litt, slik at det er plass til en 120 mm i top. er vandligvis 90mm oppe. jeg er utrolig fornøyd med kabinettet. Utrolig bra :) jeg er fornøyd med vannkjøling min også. Skal ha en ny radiator til senere. en dual raddis i bunn eller noe. Skal kjøle ned chipsett og gfx. Men vente til ejg kjøper meg nytt skjermkort. Tenkte på 7800 GT.

Lenke til kommentar

Har lav vannstand i tanken, så kan ikke ha den liggende sideveis. Får ikke åpna skutoppen i tanken pga den er så hardt satt til at jeg trenger en rørtang eller stoooor skiftenøkkel for å få den åpna.

Er ikke så rotete egentlig, bare den hvite vifta som gjør det slik + litt av strømforsyningsgreiene i toppen.

*liker svært lite harddisker montert slik* og er generelt ikke fornøyd med kabinettet.

Lenke til kommentar
Har lav vannstand i tanken, så kan ikke ha den liggende sideveis. Får ikke åpna skutoppen i tanken pga den er så hardt satt til at jeg trenger en rørtang eller stoooor skiftenøkkel for å få den åpna.

Er ikke så rotete egentlig, bare den hvite vifta som gjør det slik + litt av strømforsyningsgreiene i toppen.

*liker svært lite harddisker montert slik* og er generelt ikke fornøyd med kabinettet.

5086015[/snapback]

ja, det er den vifta som gir den "rotette" følelsen. Men hvorfor har du den der egentlig? hva kjøler den?

Lenke til kommentar

Lenge sidan eg har vore innom her no. :)

Her er da mitt. Har sikkert lagt ut desse bilda ein annan plass før, men det er vel såpass lenge sidan at ingen hugsar det. =P

Kassa ser fortsatt lik ut som den har gjort omtrent det siste året sjølv om eg har bytta litt deler.

post-26831-1130858951_thumb.jpg

post-26831-1130859157_thumb.jpg

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

5086015[/snapback]

ja, det er den vifta som gir den "rotette" følelsen. Men hvorfor har du den der egentlig? hva kjøler den?

5086065[/snapback]

Kjøler nordbroen for den blir så inni hampe varm.

Lenke til kommentar
1

2

3

4

Slengte ut noen utkast av systemet mitt. Er enda ikke helt ferdig. Venter på chipsettet nå. Muligens gfx senere.

5082658[/snapback]

Nize jacoweb :thumbup:

Meget pent. Rett før en blir misunt på det oppsettet der.

5092974[/snapback]

Takker så mye for det Obix. Enda ikke helt ferdig med systemet da. Er noen små ting som skal kjøles enda hehe. Men har ikke penger med det første. Mye utgifter.... Kommer med update senere! :p

Lenke til kommentar

Pent der har gjort det da..Lurer på om jeg skal ta en liten puss på mitt og..Har bare kasta kable og slanger inn i mitt cm stacker...

Noen som har forslag til bra og myke slanger? 10mm utside, siden jeg har push fit nippler...

Vil gjerne ha noe uv blått stæsj og...Tar i mot tips....

Lenke til kommentar

Her er min VannPC :

post-88008-1131123171_thumb.jpg

post-88008-1131123196_thumb.jpg

Komponenter :

Tsunami VA3000

Silent PurePower 580w

MSI K8N Diamond

AMD Athlon 64 3500 +

TwinMOS Dual-Channel Kit DDR400 2.0 GB

MSI GeForce GT6600 VGA

Western Digital Raptor 73,4 GB

Seagate Barracuda 7200.2 200 GB

Plextor Premium

-----------------------------------------------------------

PolarFlo TT Blue CPU blokk

PolarFlo TT Blue VGA

PolarFlo TT Blue Chipset x 2

C-Systems CSP X2 12v DC Pumpe

Typhoon - Dual Bay Reservoir 5 1/4 ( Blir oppgradet til dobbelt )

HW labs Black Ice Xtreme I

HW labs Black Ice Xtreme III ( i bunn av kabinett )

5m 12mm Klar-Sil silikonslange

2m 16mm Klar-Sil silikonslange

SilenX 120mm (11dB) x 3

Hardcano 12 viftestyring

BeQuiet, Støydempingsmatter

Castrol Racing kjølevæske

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...