meastp Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 vudert kabinett eller ? men til en moderator: SETT DENNE POSTEN SOM STICKY ! 5039099[/snapback] Uff, det er så unødvendig med stickies. Trådene legger seg jo øverst en sjelden gang når noen har noe å si, uansett... jeg stemmer heller for å fjerne noen stickies, jeg... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 vudert kabinett eller ? Kabinettet står under bordet.. tomt.. og jeg er lei av varme kabinetter som bare er plagsomme når jeg skal plukke ut hovedkortet eller andre komponenter. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 kjipt om du skal på lan da ! eller om det begynner å brenne på en eller annen måte ! Lenke til kommentar
meeg Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ved ovegang fra socket A til 939, fant jeg ut at jeg skulle prøve å tilpasse vannblokken til den nye CPU'n, og det ble seende slik ut: Stangen er opprinnelig en dor e.l. Fungerer bra også. 35 grader idle og 39 load med en Venice 3000@2,2 GHz. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Heisann! Har nå fått slengt inn vannkjøling, mangler bare på gpu. Må skaffe noen ramsinks der, blir litt varmt uten But enough talking: Vannkjøling, bilde nummer 1 Vannkjøling, bilde nummer 2 Om bildene er for store, er moderator mer enn velkommen til å fikse på det, eventuelt bare fjerne img tagg's! PS: Husk at nå ser det ut som et helvete i maskina, hvis det er ønskelig kan jeg legge ut bilder på mandag eller tirsdag, da skal jeg rydde opp Mvh: Christopher! Endret 28. oktober 2005 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så lenge du bare linker til bildene, så kan de jo være så store de vil. Så du skal få ha dine img-tags i fred! Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 ser dette ryddig ut? bilde tatt med blitz uten blitz Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Ser MEGET bra ut! Ville vært stolt hvis jeg hadde det såpass ryddig! Skal prøve så godt jeg kan til søndagen! Litt ot: Er det noen som har noen ideer om hva jeg skal gjøre med skjermkortet mitt (x850xt-pe) , har gpu blokk, men den kjøler ikke ram! @ Skrue: Fikk ikke til image jeg, så ble linker! Hehe En liten kommentar til bildene mine hadde vært fint Endret 28. oktober 2005 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Etter hva jeg ser på bildene dine, så ville jeg i alle fall ha snudd raddisen 180grader! Slik den nå er montert, er det en ganske stor risk for luftlommer i den. Dermed vil den ikke gi full effekt. RAM-sinks på skjermkortet er vel en løsning, det finnes jo en del varianter der. Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 skal få på plass en ny kjøler på skjermkortet så snart som mulig... høres jo ut som en støvsuger. takk for tipset skrue! skal snu den når jeg skal montere i ram kjøler og muligens en til radiator Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Noen som har forslag til hvilke ramsinks jeg kan bruke på skjermkortet mitt? Eventuelt om det går at å bruke kobbersinksa som allerede er på : Og da bare fjene vifta og sette på gpu blokk! Noen som har noen tanker om dette? Beklager OT! Lenke til kommentar
henningml Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Beklager off topic? hehe.. Hva som er problemet med å opprette en ny tråd egentlig. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Bare et lite kjapt spørsmål, de som poster her kan jo en god del om vannkjøling, så tenkte det var like greit . Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) For det er jo veldig enkelt å se hvilke ram-sinks som passer når kjøleren står på. Dessuten sier du ikke hvilket kort det er en gang. Edit: stod lenger oppe, men uansett så passer vel hvilken som helst ram-sinks. Kommer jo også an på hvilken kjøler du har da. Endret 29. oktober 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Mulig jeg utrykkte meg litt uklart her, beklager det! Det jeg tenkte på: Er det mulig å skru av plastikken som dekker over kobbersinksa og vifta. For å så ta av viften mens man lar kobbersinksa stå igjen? Håper det var lettere å skjønne nå! Mvh: Christopher Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Du må nok kutte litt regner jeg med.. Men du kan fortsatt bruke kobbersinksen, bare du sager litt Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Begynner å bli en stund siden jeg har lagt ut bilde her nå, og vannkjølingen har vel skiftet litt form.. Uansett, bilde: Lenke til kommentar
meeg Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Begynner å bli en stund siden jeg har lagt ut bilde her nå, og vannkjølingen har vel skiftet litt form.. "Swiftech GPU-vannblokk, m/peltier " står det i profilen din. Kan ikke se den på bildet? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Takker... Som dere sikkert ser er det ikke vannkjøling på skjermkortet lengre. Dette grunnet at skjermkortet mitt tok kvelden, og at jeg nå låner et. Men peltierblokken ligger bare å venter på et 7800GT/GTX kort, når jeg bare for penger da TT viften i front brukes heller ikke, så man hører ikke mye til maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå