montyponty Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Bruk stips for å feste viftene! Funker fett! 5666144[/snapback] Stips? strips? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Min kongepc. Den har masse nippler Men bort med morsomhetene, den har et sånn asetek sett 2x 120mm. Er fornøyd med mitt sett. OBS noe rotete. 5411272[/snapback] Hvilket kabinett er det? Så ganske stilig ut! 5515317[/snapback] Er ikke det Thermaltake Tai Chi? Eller ser jeg helt feil? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Strips ja, hva er så rar med det? BAre strips viftene fast i raddisen. Er ikke noen voldsomme jetmotorer heller Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Strips ja, hva er så rar med det? BAre strips viftene fast i raddisen. Er ikke noen voldsomme jetmotorer heller 5666504[/snapback] Hehe, skjønte jo det! Men var jo bare litt usikker, kanskje stips var noe fansy jeg ikke hadde hørt om Vil helst feste det med skikkelige skruer, men har vært et sant helvete å finne M3.5 maskinskruer! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har ikke kabinett jeg... Blir liksom litt rotete på skrivebordet.. *Bilde fjernet* 5504308[/snapback] Noe sier meg at du ikke har tatt en eneste komponent fra kabinettet, bare skrudd ut brønner/hk plate Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Sånn ser det ut hos meg: Litt dårlig bilde, men du ser hva det er for noe Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Her har dere min vannkjøling. Alt er ikke helt ferdig enda, da jeg må lage en slags "trakt" for å få frisk luft inn i PSUen.. SilentX MÅ visst ha sinnsykt overtrykk for å være stille.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 nice oppsett! *drømme at jeg hadde pc'en til sveinbrand* Lenke til kommentar
Odin2 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) TT BigWater SE Endret 5. mars 2006 av Odin2 Lenke til kommentar
Hysteriaa Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Her er min vannkjøling atm. Ligger allerede et 7800gtx til å venter på posten så kommer 1 kort til Å kabelrote blir snart tatt hand over Har også glømt av å sette opp Acuaero'en min, så kommer snart den også =) *Trykk for større oppløsning* Endret 8. mars 2006 av Hysteriaa Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 danm! Gjennomført ass! hvordan får du så jevnt blått lys forresten? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 hvis du ser på plexiplata der du ikke ser igjennom døra, så ser du at det er plexien som er blå... Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Sorry for off-topic her, men må bare spørre.. Jeg skal ha meg en Aspire X-QPack, som er et m-ATX kabinett, så tenkte jeg at jeg skulle innstalere vannkjøling i den. Noen som har noen formeninger om det? evt. noen forslag til vannkjølingssett? Tenkte mest på et MIST Economy sett. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Sorry for off-topic her, men må bare spørre.. Jeg skal ha meg en Aspire X-QPack, som er et m-ATX kabinett, så tenkte jeg at jeg skulle innstalere vannkjøling i den. Noen som har noen formeninger om det? evt. noen forslag til vannkjølingssett? Tenkte mest på et MIST Economy sett. 5723581[/snapback] Du får nok problemer med plasseringen av radiator og vanntank/pumpe i det kabinettet der (hvis du ikke skal ha det på utsiden?). Men ta det heller i en annen tråd enn denne.... Edit: Legger ved et bilde etter siste oppdatering (chipsett-kjøler) Endret 9. mars 2006 av meeg Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) @meeg Du kan jo ha radiatoren der hvor pumpen står nå og flytte harddisken oppe ved CD/DVD-Rom. Så slipper du slanger gjennom kabinettet. Endret 10. mars 2006 av Pels Lenke til kommentar
meeg Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 @meeg Du kan jo ha radiatoren der hvor pumpen står nå og flytte harddisken oppe ved CD/DVD-Rom. Så slipper du slanger gjennom kabinettet. 5732844[/snapback] Da blåser jeg jo varmluft inn over hovedkortet . Neitakk, radiatorer på utsiden kjøler mye bedre. Bedre plass på utsiden også.... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 @meeg Du kan jo ha radiatoren der hvor pumpen står nå og flytte harddisken oppe ved CD/DVD-Rom. Så slipper du slanger gjennom kabinettet. 5732844[/snapback] Da blåser jeg jo varmluft inn over hovedkortet . Neitakk, radiatorer på utsiden kjøler mye bedre. Bedre plass på utsiden også.... 5733783[/snapback] Ja men strevsomt på lan for de med bæreveske.. Lenke til kommentar
Worldgamer Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) hei folkens ! Her kommer min vannkjølte pc. Alltid moro å få tilbakemeldinger på forbedringer og andre diverse ting. Hardware: ASUS A8N SLI Deluxe - AMD 64 4000+ - 2048 DDR2 RAM Corsair 2 stk. XFX Geforce 7800GT i SLI - Thermaltake Silentpower 680W WDC 200GB IDE Disk (skal byttes ut med sata innen TG06). Montert i et Lian Li kabinett designet for vannkjølingsløsninger Vannkjølingsutstyr: AC vannblokker - Swiftech dual radiator - Eheim 1048 vannpumpe AC vanntank montert i aquabay at. Her kommer noen bilder: Noen tilbakemeldinger ? Ups... postet jo fullstendig feil her... kan admin flytte denne over til følgende post: Hvordan ser din vannkjøling ut ? Mvh, Rodge Endret 11. mars 2006 av Worldgamer Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Koselig vis det er noen småunger i rommet som liker å fikle også... Endret 11. mars 2006 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Dødla deilig det er å bare kose seg gjennom side for side i denne tråden. Du kommer i ordentlig *jeg vil kjøpe vannkjøling humør*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå