kristoffer1989 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Her er en tråd tilsvarende den som var om k700i for en tid tilbake. Post dine themes du har laget selv her til k750i. Gi gjerne respons til de andres themes her. Her kan du laste ned Theme Creator Så da er det bare å poste themes folk. Edit: La inn link til Creatoren Endret 25. juli 2005 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) 1. Denne tråden er feilpostet. Skal vel stå under spill/programmer. Et theme er vel en applikasjon, så det bør være riktig. 2. Zedge.no er en grei sted å få tak i themes der folk laster opp selvlagde themes. Edit: Leif var innom en tur.... Endret 23. juli 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
eikum Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) 2. Zedge.no er en grei sted å få tak i themes der folk laster opp selvlagde themes. Men som du kanskje kan lese, så spørr personen om at vi som bruker kan poste egene themes som vi selv har laget! Han spørr ikke om hvor vi kan få tak i themes Har selv lagd et themes for Follo Fotball; For dem som vil laste ned denne kan du få det her; (Large mål som...) http://eikum.com/amobil/theme/FolloFotball.thm Eikum Endret 24. juli 2005 av eikum Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Men som du kanskje kan lese, så spørr personen om at vi som bruker kan poste egene themes som vi selv har laget! Han spørr ikke om hvor vi kan få tak i themes Har selv lagd et themes for Follo Fotball; Eikum Som du sier: Han ber om at folk poster themes, ikke bare screenshots av dem Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Du kan laste det orginale W800i temaet her. Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) 2. Zedge.no er en grei sted å få tak i themes der folk laster opp selvlagde themes. Men som du kanskje kan lese, så spørr personen om at vi som bruker kan poste egene themes som vi selv har laget! Han spørr ikke om hvor vi kan få tak i themes Har selv lagd et themes for Follo Fotball; Eikum Hvordan klarer du det... Herregud, du kan jo alt. Lage sitt eget theme, laste ned gratis "samples"... sukk... P.s. Har lastet ned det progammet man lager skins nå... MORRO! Endret 24. juli 2005 av Julie Lavendel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hvordan klarer du det...Herregud, du kan jo alt. Lage sitt eget theme, laste ned gratis "samples"... sukk... P.s. Har lastet ned det progammet man lager skins nå... MORRO! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=447936&hl= Det var også noe å bruke tiden på, fritidsproblemer? SOV!!! Eller gå rundt med kjæresten eller venner på stranden eller det man gjør når det er SOMMER! Endret 25. juli 2005 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 2. Zedge.no er en grei sted å få tak i themes der folk laster opp selvlagde themes. Men som du kanskje kan lese, så spørr personen om at vi som bruker kan poste egene themes som vi selv har laget! Han spørr ikke om hvor vi kan få tak i themes Har selv lagd et themes for Follo Fotball; For dem som vil laste ned denne kan du få det her; (Large mål som...) http://eikum.com/amobil/theme/FolloFotball.thm Eikum Jeg bare lurer, i og med at sjermen min har en oppløsning på 1024 x 768 så får jeg ikke alle "bildene" opp på samme screenshot Hvordan fixet du dette? Hehe, vil gjerne bidre med et theme jeg har laget også nemlig Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Kan noen gi meg linken til Theme Creator til K750i og W800i Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Kan noen gi meg linken til Theme Creator til K750i og W800i sånn jeg legger den i første post... Noen som kan hjelpe meg med problemet mitt enda da? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 2. Zedge.no er en grei sted å få tak i themes der folk laster opp selvlagde themes. Men som du kanskje kan lese, så spørr personen om at vi som bruker kan poste egene themes som vi selv har laget! Han spørr ikke om hvor vi kan få tak i themes Har selv lagd et themes for Follo Fotball; For dem som vil laste ned denne kan du få det her; (Large mål som...) http://eikum.com/amobil/theme/FolloFotball.thm Eikum Jeg bare lurer, i og med at sjermen min har en oppløsning på 1024 x 768 så får jeg ikke alle "bildene" opp på samme screenshot Hvordan fixet du dette? Hehe, vil gjerne bidre med et theme jeg har laget også nemlig Det er bare a ta ett PrintScreen ogsa gjore det om som du selv vil Det var hverfall sann jeg gjorde det Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 finnes det noen sånn theme generator til k500i? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 finnes det noen sånn theme generator til k500i? Ja, du bruker samme Theme Generatoren. Du velger bare K500i fra menyen istedet for K750i. Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Masse K750i-Themes: http://themes.k700-forum.de/ Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kult eg spørte etter et sånt theme creator programm til min K750i på ITavisens forum og er trenger eg ikkje å spøre eingang. Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Har laget mitt første theme til K750i Den kan lastas ned her Eg ville gjerne ha respons på kva som er bra og kva som er dårleg. Endret 28. juli 2005 av PHdZ2 Lenke til kommentar
Ringo Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Her er en enkel theme jeg har lagd. Kan lastes ned her. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Begynner å bli endel bra temaer til K750i her!! Er postet mange bra nye temaer til K750i her også: LINK Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hmm... har ikke helt teken på themes-creatoren enda Men er her en snill sjel som kan lage et Mikke Mus theme til søsteren mins K750i?? Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 savner en litt sånn sær, mørk skin! helt svart og hvit. stilig. lag en slik en a! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå