Hagforce Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg har en plasma TV der kjøleviften har begynt å bråke noe ****** i det siste. Jeg prøvde å bytte den med en cpu vifte jeg hadde liggende, men den klarte ikke å dra den rundt (for mye effekt). Den originale viften trekker 0.1A på 12V, den jeg prøvde var på 0.17A..... Altså må den ligge på 0.1A eller rett rundt det. Den må ha lavt støynivå. 6X6 Cm, helst, men kan sikker få enn litt større til å passe. Jeg kan nok få ny vifte fra leverandøren, men vil ha en som er mere stillegående enn originalt. Håper noen kan hjelpe. TV som bråker -> Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 He he, er nok allikevel stille øyeblikk i filmer osv vet du .... Ingen som har tips til hvor de kan ha en slik vifte? (har sjekket microplex) Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Hvem andre enn microplex er det forresten som har bra utvalg i vifter.... Takker så meget for linker og tips Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 www.vendur.no har en del vifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå