CorsHair Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har et problem med pcen. Den starter og skrur seg av med en gang. Har prøvd og koble om og skiftet ram osv, men det hjelper ikke. Den startet opp etter jeg hadde koblet ut absoultt alt og latt batteriet ligge ute hele natta. da den starta hørte jeg en svak pipelyd. Hva kan dettte være? Nå er den tilbake der han var og starter og skrur seg av. Jeg får ikke loadet bios en gang, ned bare skjermkortet, ram og cpu tilkoblet. takk for alle svara! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Høres ut som du har feil på PSU'en? Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvor mange watt har PSU-en din, og hvor mye hardware har du i? Hvis du har mange disker, kraftig skjermkort osv, bør du ha kratig PSU, ellers kan dette skje. Lenke til kommentar
CorsHair Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Nei, har en 360 watt PSU hakke bytta no osv.. Men det var HK'et så jeg byttet det. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Varme? Det samme har skjedd med meg óg, med en CPU-temp på 96 grader. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå