~Alex~ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Trenger hjelp, har ikke fått det til og det er for vanskelig å gi alle detaljer her. Jeg har webhost som støtter alt som trenges og jeg har fått det til før, men klarte å slette mappen ved en feil. Får det nå ikke til, trenger hjelp. Post her så kan jeg gi deg all info og passord til webhost så du kan prøve selv. Mvh Alexander Asbøll Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 gallery har jo et support forum selv, tror det blir bedre om du prøver der les litt her Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 har prøvd, 0 respons. Har gjort alt som står i Denne guiden men det funker fortsatt ikke. Når jeg skal confige, får jeg denne feilmeldingen : Server error! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Either the server is overloaded or there was an error in a CGI script. If you think this is a server error, please contact the webmaster. Error 500 www.ape-republikken.com Sat Jul 23 20:01:42 2005 Apache/2.0.50 (Debian GNU/Linux) mod_ssl/2.0.50 OpenSSL/0.9.7d m EDIT: fikk det til nå, måtte rette opp og slette noen filer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kan Coppermine være et alternativ? Har det selv og det funker som bare det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå