indeeds Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hei.. Jeg vurderer å kjøpe meg en LCD skjerm, men er usikker på hvilken. Jeg har sett gjennom guider og slikt, men vil ha noen meninger av hvilke DERE synes er best. Det jeg vil bruke den mest til er: Spill (ikke være mye etterslep eller baklys) men også litt media o.l Noen som har noen råd ? (rimelig pris) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Utifrå det eg har lest, så er denne meget bra til prisen. Einaste negative er foten, men denne saken fikser det problemet. Vurdere sjølv å kjøpe nevnte skjerm og bracket. Lenke til kommentar
indeeds Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Ja den var fin:D Men den ekstra foten du ga meg, passer den til skjermen og er den enkel å montere? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg har skjermen selv, og det er en del etterslep i den. Ikke at jeg har så mye annet å sammenligne med, men det er f.eks. umulig å lese tekst mens du scroller. Lenke til kommentar
indeeds Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Denne skjermen her da: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21038 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vell, får den "Anbefales" -utmerkelsen av hw, så stoler eg på at det er er ein god skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå