Blårens Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) hver gang norton er ferdig med full system scan kommer det bluescreen når jeg scanner med adaware og microsoft antispyware så får jeg blue screen når jeg trykker annalyser i defragmentering og hvis maskinen står i ro en stund kommer det bluescreen så restarter den når maskinen er restartet så sender jeg inn error report da kommer denne siden opp som ikke hjelper noe særlig et bilde av bluescreen Endret 23. juli 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Forsvinner bluescreens hvis du kjører i sikkerhetsmodus ? Endret 23. juli 2005 av Vizla Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Forsvinner bluescreens hvis du kjører i sikkerhetsmodus ? vet ikke siden jeg ikke kan scanne maskinen når jeg har i sikkerhetsmodus og jeg har ikke giddet å vente til maskinen klikker av seg selv Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Last ned Memtest86 og sjekk minnet. Også en god idé å sjekke i Sikkermodus for å luke ut buggete drivere. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) når jeg scannet fikk jeg bluescreen etter at jeg hadde scannet 9515 filer C:\Morten\Flight sim 2k4\scenery\world så jeg prøvde å uninstale flight sim men det gikk ikke alt som skjedde var at det ble fjernet fra legg til og fjern programmer listen så jeg prøvde å slette flight sim mappen men da fikk jeg bluescreen defor tokk jeg å slettet alle mappene i flight sim mappen uten om scenery så slette jeg alt i scenery utenom world men når jeg går inn i world mappa å prøver å slette ting der blir maskinen træg å etter ca 20sek får jeg bluescreen igjen får ikke fjernet mappen er noen register filer skadet eller?? hvorfor skjer det link Endret 24. juli 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Virker nesten som det er non bad sectors eller lignende på HD'en.. Har du prøvd formatering ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Sjekk minnet først! All informasjon må innom minnet, så er det feil der kan det gi symptomer på HD-feil (og andre feil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå