annegp Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hei Jeg har tidligere skrevet at jeg ikke fåt lyd.. men jeg har funnet ut at den klarer ikke å innstallere lydkortet jeg har.. Creative soundblaster. Får opp at maskina finner ny maskinvare som den kaller for lydkontrollere for multimedia. Jeg innstallerte den fra å velge fra lista.. men når jeg da starter maskina på nytt får jeg blå skjerm.. så jeg må inn i sikkermodus for å deaktivere den eller avinnstallere den. Noen som har noen gode råd? anneg Lenke til kommentar
Magic Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 last ned nyeste drivere til lydkortet ditt fra creative.com Blåskjerm kommer ofte pga. feil eller ikke-kompatible drivere. Tviler på at det er noe fysisk galt med kortet ditt eller med den fysiske installasjonen av kortet når windows "finner" maskinvaren. Hvis du har problemer med å installere driverne, kan jeg hjelpe deg med det... Lenke til kommentar
annegp Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 ja jeg har problemer med det ja.. Jeg har lasta ned driverfilene hos Dell support for den maskinvaren som jeg har men den må hele tida avslutte for den finner ikke noe som driverne passer for.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå