Span Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Jeg har tenkt til å komponere en ny pc ut av følgende deler: Min handleliste @ komplett.no Asus P5WD2 Premium/Wifi-TV/D, I955X, ATX Socket-775, Wifi TV-Card, DVB-T,PCI-Ex16 Intel Pentium D 830 3.0GHz Socket LGA775, 2MB, EM64T, BOXED m/vifte Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 1024MB CL5 Kit w/two matched CM2X512A-6400 Dimm's Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 8MB 7200RPM NCQ Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz Logitech OEM Ultra X Flat Keyboard PS/2, High End Silver Finish, Bulk Jeg har planer om å bruke PCen til spill, så vel som film osv. Sånn jeg har forstått det, så krever dual core Pentium mye strøm. I tillegg har jeg også planer om å kjøpe neste generasjon ATI skjermkort, henh. toppmodellen, som også antageligvis vil sluke en del. Derfor er jeg litt skeptisk med tanke på plass og varmeutvikling i HTPC kabinetter. Skulle gjerne hatt et HTPC kabinett i stedet for et noe mer klumpete midi eller SFF. Vil helst at den skal være i sort/grått. Gode forslag belønnes med takk. Endret 23. juli 2005 av Span Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå