Zephyr Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jaja...da var worklog nummer to igang også. Lager en "serie" med vannblokker nå som da kalles "X-Block". Blokken til skjermkortet, et Gainward 6800 har worklog her Men denne worklogen er for CPU blokka, en socket 754 AMD64 3000+ Jeg starta da med en kobberskinne ( er automatiker så det er ikke så vanskelig og få tak i ) Etter litt kutting og filing og pussing så det da slik ut. Her er da delene som jeg begynte med. Ny update kommer snart Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Bare en liten update her... Har da laget festehull til plexi`n. 8x5mm skulle da klare og holde detta sammen Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ser veldig bra ut hittil, Men hvorfor her det hull tvers igjennom. Skal du feste ekstra plate under??. Lykke til Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ser bra ut så langt, gleder meg til å se det ferdige resultatet Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Det skal sølvloddes på en 1mm plate i bunn ja. Så skal jeg lodde fast rillene på samme måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå