JørgenB Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hey. Jeg får en feilmelding når jeg prøver å kjøre visse programmer. Det står "Please login with administrator privileges", dette til tross for at jeg ER datamaskinadministrator. Eneste bruker også, faktisk. Også når jeg går på Windows Update på Microsofts sider, står det at jeg ikke er administrator. Etter en del online-råd har jeg prøvd følgende: - Skrudd av alle brannmurer og prøvd på nytt. - Deaktivert alle nettverkstilkoblinger. - Opprettet en ny bruker og gjort den til admin. Forgjeves... Kan noen hjelpe meg?? Ubeskrivelig frustrerende. PS: Det er snakk om en laptop med WLAN, og det påvirker saken. Mvh, JørgenB Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hmm.. Hvis du har prøvd masse (Brukt masse tid på det, og fortsatt ikke finner det ut, er jo det en mulighet (som siste utvei) å reformartere.) Det skulle vel gå å fikse dette på "Start --> Innstillinger --> Kontrollpanel ---> Brukerkontoer" Men dette har du vel prøvd. Lykke til hvertfall. -MortenGj Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hm, snakk om selvmotsigende XP-installasjon du har: Den nekter for at er administrator, til tross for at du utfører flere handlinger som bare administrator kan gjøre: ( Skrudd av alle brannmurer og prøvd på nytt, Deaktivert alle nettverkstilkoblinger, Opprettet en ny bruker og gjort den til admin) Jeg for min del tror kanskje jeg hadde gjort som MortenGj foreslo: Frisk og ny installasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå