mariux Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hei, jeg har litt problemer med at all videoavspilling i windows er veldig mørk så det er litt vanskelig å se. Jeg har skjermen på maks brightness og kontrast, og jeg har prøvd å justere gamma/kontrast/brightness/temperatur i windows vha. Powerstrip, men det gjør ingen forskjell på videoen, bare på alt annet. Noen som vet om hvordan jeg kan få fikset dette? Jeg bruker hovedsaklig vlc til å spille av videoer, men det er like mørkt i Windows Media Player også. Jeg har prøvd å stille brightness og slikt i vlc men jeg har ikke fått til noe... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvilke skjermkortdrivere har du? Lenke til kommentar
mariux Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Siste nvidia. Men klarte å fikse det, i allefall nok til at jeg er fornøyd, var ikke så vanskelig. Bare å slå på extended GUI i vlc så kunne man stille brightness osv. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Du kan også høyreklikke på skrivebordet, gå til innstillinger, trykke på [Avansert], deretter velge fanen der navnet på ditt skjermkort står. I menyen som glir ut til venstre velger du Fargejustering. Der finner du mange valg, både for overlegg og skrivebord som du finner i dropdown-menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå