RimArt Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 hei.. jeg har denne Brenneren: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16609 når jeg putter i en vanlig CD så kommer det opp men når jeg putter i en DVD cd så skjer det ingen ting. Hvorfor ? noen som vet hva jeg må gjøre ? Prøver å få innstaler BF2 men får ikek gjort det fordi det ikek går ann Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 kan være at de dvd platene dine er i stykker. prøv den en annen plass. noen er også veldig krense på brente dvd/cd plater.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har du en DVD Spiller tilgjengelig? Er noen brennere som ikke klarer å lese kopibeskyttede plater.. Min brenner Klarte ikke å lese HL2 DVDen og måtte derfor til å sette i den gamle DVD-rom'en min.. Prøv det.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Få deg en Nec dvd brenner. Har aldri hatt problemer med Nec brennere som jeg har hatt igjennom tidene. Endret 23. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Dårlig topic... trodde det var et spørsmål om golf jeg... eller golfspill.. :!: Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Dårlig topic... trodde det var et spørsmål om golf jeg... eller golfspill.. :!: Da er vi to :!: Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Få deg en Nec dvd brenner. Har aldri hatt problemer med Nec brennere som jeg har hatt igjennom tidene. har du link til en bra spille r? Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Har du en DVD Spiller tilgjengelig?Er noen brennere som ikke klarer å lese kopibeskyttede plater.. Min brenner Klarte ikke å lese HL2 DVDen og måtte derfor til å sette i den gamle DVD-rom'en min.. Prøv det.. har funnet ut at feilen var der ja , må skaffe meg ny.. vet du om noen bra ? alik at jeg ikek for problemer ? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Dårlig topic... trodde det var et spørsmål om golf jeg... eller golfspill.. :!: Da er vi to :!: :!: lurte faktisk i begynnelsen jeg og! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Øh, er du sikker på at det er brenneren som er problemet... Plextor er i det store og det hele kjent for å være en av de beste, om ikke den beste produsenten av brennere (og optiske drev generelt), og jeg tviler sterkt på at alle som sitter med akkurat den modellen brenner har problemer med f.eks. BF2 (ikke at jeg har sjekket det opp, det kan jo være tilfellet, men det ville vært tåelig snodig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå