Gå til innhold

Terningmannen og teoriene rundt boken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lest den selv, og finner boka utrolig bra. Et eller annet sted her på forumet skrev jeg litt om den en gang.

Jeg er faktisk veldig fascinert av måten hovedpersonen "takler" situasjoner på, og har prøvd flere ganger selv.

En liten periode satte jeg og en kompis ei "festliste" vi kastet terningen etter. Lista satte opp alternativer til oppførselen vår. 4 av valgene var "positive" og 2 var "negative".

Det morsomste var når vi fikk to rake motsetninger og skulle holde maska hele kvelden. Det er ikke alltid like lett å være evig elskverdig når den andre er konstant full av hat og fordommer.

Lenke til kommentar
Jeg har lest den selv, og finner boka utrolig bra. Et eller annet sted her på forumet skrev jeg litt om den en gang.

Jeg er faktisk veldig fascinert av måten hovedpersonen "takler" situasjoner på, og har prøvd flere ganger selv.

En liten periode satte jeg og en kompis ei "festliste" vi kastet terningen etter. Lista satte opp alternativer til oppførselen vår. 4 av valgene var "positive" og 2 var "negative".

Det morsomste var når vi fikk to rake motsetninger og skulle holde maska hele kvelden. Det er ikke alltid like lett å være evig elskverdig når den andre er konstant full av hat og fordommer.

hehe.. høyrtes moro ut. Har hatt litt lyst til å prøve det litt sjølv, men er sikkert bedre å gjøre det i lagg med nokon. Får prøve å få ein av vennene mine til å lese den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...