Holmgr3N Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Skal se på DVD nå men har ikke dvd program. Så jeg lurte hva som er best? og hvor jeg kan laste ned. Takk for svar. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 PowerDVD 4 er jeg fornøyd med http://download.com.com/3000-2194-8026910.html?tag=lst-0-1 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Enig, PowerDVD er meget bra. Har til og med DolbyProLogic II. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Det går ikke an å laste det ned "gratis" må registrere seg å masse rart.Noe annet trenger bare å se på DVD. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Det går ikke an å laste det ned "gratis" må registrere seg å masse rart.Noe annet trenger bare å se på DVD. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 der finst en liten bakdør med dvd avspilling. (jada, den er lovlig etter det jeg kan forstå) går ganske enkelt ut på at du laster ned PowerDVD eller WinDVD prøveversion og installerer den for så og glemme at du har den. når du da vil se en dvd på data'n så velger du 'run/kjør' og skriver inn 'dvdplay' (NB, dette forutsetter 2K eller XP) og trykker enter. du kan eventuelt gå inn i C:winntSystem32 og lage en snarvei til desktop'en eller start meny'en det som skjer da er at du tar i bruk Mpeg2 codec'en som Power/WinDVD la inn, sammen med M$ egen dvd avspiller.. er ikke akkurat verdens mest avanserte avspiller men den fungerer og har det mest nødvendige og mest brukte funksjoner, samt at den er gratis i at den følger med 2k og xp... :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 MPEG-2 kodeker finner man da gratis og lovlig på web. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 man gjør vel det, men jeg mener på at dvdplay også trenger noe annet som ikke følger med en vanlig dvd/mpeg2 codec, men som følger med et dvdavspillings program.. ikke vet jeg for sikkert :wink: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Hei takk for svar. Jeg lette febrilskt etter demo/prøveversjon men fant ingen ting. Kanskje noen hadde vært så snille å gitt meg en link :wink: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 22:50, Holmgr3N skrev:Kanskje noen hadde vært så snille å gitt meg en link :wink: Prøv Google, et søk med 'PowerDVD download' ga Dette resultatet Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 http://www.gocyberlink.com/english/products/product_order.jsp?ProdId=28#free Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå