Lapsy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg fikk akuratt et Lian-Li PC7B i posten. Nå jeg kom hjem med det klar til å bytte over stod pc'n og gikk. Etter at jeg ble ferdig nå, vil den ikke boote. Alt starter og etter noen sekunder kommer det ett langt pip og 2 korte. btw så har jeg et Abit IC7-max3 hovedkort. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 hørest ut som en feil kobling Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Kan være at hovedkortet er i kontakt med hk plata. det var problemet hos meg, la noen hjemmelaga gummi skiver av en sykkelslange mellom. For å teste om det er det kan du ta å starte pc'en utenfor kassa, legg den på skumgumi plate og start den opp. Funker den da, kan det være problemet. Endret 23. juli 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 da skjekker jeg det takk for alle svar så langt Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 da var problemet løst ^^ jeg hadde koblet hdd leds og lignende feil :S Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 da var problemet løst ^^jeg hadde koblet hdd leds og lignende feil :S ja de var de teg sa, feil kobling... bra at du fikk fikset det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå