Data_Smurfen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) okai.. nå har jeg vært registrert her en stund så nå er det på tide med en worklog! er dere ikke enige? jaja. jeg har da sett på en del worklogger her og har fått mer og mer lyst på et trekabinett så nå bestemte jeg meg for å lage et... det blir da lagd av finer og blir sånn ca 60x50x25(HxLxdybde) jaja..her er det litt bilder... detta er et dårlig bilde av åssen det blir.. her er platene;) her ser dere hva jeg pusser med;) jeg har bare så vidt begynt! men det blir bedre og bedre.. Endret 23. juli 2005 av Data_Smurfen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ser ganske standard ut, så jeg håper du gjør noe ekstra ut av kassa! Vurdert å tegne opp i SketchUp? Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 det blir noe ekstra men jeg tegna det fort så jeg glemte å ta det med.. ja jeg har vurdert det men jeg prøvde og det gikk ikke bra.. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 glemte å si at det meste av kjølinga blir fra et peltierelement fra et kjøleskap til bil:P Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) blir det sikkert bra venter på at kassa skal ta form Endret 23. juli 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 er det noen som har forslag til navn?og noe annet..: jeg har tenkt å ha nicket mitt foran på kassa men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... det ene jeg tenkte på er å ta en dremel og pusse det til og det andre er å skjære ut og lage nicket i plexi og sette det inni der med eller uten lys og da kan jeg i tillegg lage flere stykker jeg kan ha der.. nicket mitt er SoC(ikke DataSmurfen men jeg vet ikke åssen man bytter brukernavn..) og å få tak i plexi er ikke no problem.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvis du skal gravere nicket ditt i plexi, steiper du først over plexien med maskeringstape, tegner der du skal gravere med din favoritt blyant/penn, og graverer med en dremel med graveringsbit tilkoblet. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 det var ikke gravering jeg tenkte på.. men jeg har bestemt meg for den andre.. jeg kutter nicket mitt ut og lager nicket mitt i plexi som jeg da setter inni der jeg har kutta ut og setter et par dioder der.. åssen trur dere det kan bli? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 glemte å si at det meste av kjølinga blir fra et peltierelement fra et kjøleskap til bil:P Litt skeptisk på det, har du sjekka for mange watt elementet er? Har selv et 40w element fra et kjøleskap som bla er ment for bruk for bil, og den holder ikke til å kjøle mer enn et dårlig grafikkort. Blir det forresten vannkjøling? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Pelly, Pelle, Pelty, Peltia, Peltium? Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 hva mente du med det Glisevask? jaja.. update kommer så fort jeg får det til;) det kommer enten i dag eller i morra. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hill paint skills Ikke mobb han da Kan jo bli bra detta. Litt standard kanskje, men jeg skalvel ikke si no Må begynne med et nytt prosjekt snart jeg å... Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 nice tegning,.....peltier element skrev du....nå våkna jeg gitt.. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) MINIMINI-Update! jeg har nå fått jobbet litt mer og fått prøvemontert hk og jeg har kutta en del av nicket mitt i fronten men jeg har desverre ikke bildet av det men det kommer... her prøvemonterer jeg hk.. flere bilder kommer snart så stay tuned! Endret 27. juli 2005 av Data_Smurfen Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Flop|s: Jeg skal skjekke det..er det ikke stort nok så blir det nok vannkjøling.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kjempebra prosjekt, jeg digger worklogger hvor folk lager egne kasser! På tegningen din har du tegnet inn 6 stk 5,25" brønner, skal du ha så mange? Hva skal de brukes til? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 the wooden case elns? STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Ugly Assassin: takk takk.. dem skal brukes til diverse ting.. jeg er ikke helt sikker på alt men jeg skal nok få brukt dem.. usæl-gesæl: updates kommer men jeg har hjelpet et par kamerater med noe men skal arbeide mer så updates så fort jeg har mulighet.. Stay tuned.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå