Vågebu Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vågebu: Nei da, du ser ikke feil. Rillene er loddet, men de er sølvloddet, så jeg skulle tro at det går bra. Fikk tak i noen sølvpinner fra Hammerfest når jeg holdt på der Selv om det er sølvloddet hadde nok det beste vært å lage hull i bunnplaten, og la ribbene komme i direkte kontakt med GPU. Bare et lite tips til neste blokk. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Takker for tipset Vågebu Tenkte faktisk på det da jeg tegna blokka, men fant ut at det hadde tatt for lang tid å frese ut det X-sporet i bunnplata. Vanskelig å få det rett og sånn, men neste blokk derimot. Da skal jeg nok klare å få rillene rett på cpu/gpu ja Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hva er målene til skruehullene? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bildene funker ikke hos mei!! Lenke til kommentar
iqsentralen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 bilder a? kommer bare opp "user posted image".. Lenke til kommentar
craven Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 please fiks bildene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå