LG_91 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Finnes det noe spessielt bra underlag å sette PC'en på for å dempe støy? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvis maskinen din vibrerer så mye at det bråker, da vil jeg si at det er noe galt inne i maskinen Jeg sitter med albuen 15 cm fra maskinen min og har gjort det i et par år nå, og har til dags dato ikke kjent noe vibrasjoner som kommer fra maskinen. Så tviler på at det vil hjelpe å sette den oppe på noe, men hvis du må sette den oppe på noe for å se om det hjelper. Hva med at du skjærer ut biter av et liggeunderlag eller noe i den duren og legge det under føttene på kabinettet, se om det hjelper. Jeg tviler på det. Eneste løsningen som virker 100% er å sette maskinen i et annet rom. Da vil du bli kvitt all støy. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Den vibrerer ikke så mye. Egentlig er det vell alle viftene. Spesiellt en vifte som snart skall ut, nemlig Chipset vifta på mitt Asus A8N SLI Deluxe, jeg har ny passiv ribbe fra Zalman liggende, har bare ikke montert den enda, men jeg gleder meg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Tror nok det heller er problemet ja, kjøp en viftestyring. Det vil hjelpe en god del. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Tviler på vibrasjon er problemet ditt ja, med mindre du har nokon enorme vifter inni der. Prøv å kople ut eit par vifter, sjå om det kjem seg då. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Et pledd eller en tynn gummi plate\kloss til hvert bein hjelper. Men som noen sa så lønner det seg nok å sjekke innsiden av pc'en din først hviss vibrasjon er støy problemet. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Tror det med gummi klosser kan hjelpe, skal prøve det ut selv. Da planter ikke viberasjonen så godt til treverket på pc pulten. Sliter litt selv med viberasjoner med pcen når jeg har den på om natta. Endret 24. juli 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har også en PC-pullt, slik att PC'n står inni ett salgs skap. Synn att skapet forsterker lyden, men jeg har ingen andre plasser å sette den (Lite rom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå