Yamato47 Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg har lest litt om det, og det høres litt tøft ut, hvis man overkommer ideologiske motforestillinger. Er det noen som spiller dette? Er det noe bra? mvh Are-Harald Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Syns det er dritfett, Særlig når du er ferdig med skytebanen, grafikken er oxo helt rått, men du burde ha rask internett, da de fleste serverne ligger i Usa Last ned da vel. http://www.itavisen.no Lenke til kommentar
slakken Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Gleder meg til den nye pakke som kommer en av disse dagene. Sniper School. Når du består sniperutdannelsen i single player kan du bruke sniperiflene i multiplayer. Haken er at om du vil inn på skolen, må du klare 36 poeng av 40 på skytebanen i basic training..... :sad: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 jeg sitter bare å venter på at det skal komme ut info om at det egentlig er spyware eller no slikt :wink: jeg sleit som en helt med å få 39 av 40 treff... :smile: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 *prøver å svelge sine ideologiske motforestillinger...* "Shøehn dhah... Bleh ehn shichli muhnfuhll..." *tygg tygg* *svelger hardt...* *GUUUULP!!!!* "Nei... Alt kom opp igjen gitt!" *Henter bøtte og klut..." Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 sniper school Patchen, (1.1.1) er ute nuh! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-07-31 21:56, slakken skrev:Haken er at om du vil inn på skolen, må du klare 36 poeng av 40 på skytebanen i basic training..... :sad: Ikke noe problem. Men å gjøre hele driten på ny for å kvalifisere seg igjen etter å ha lagt til patchen er litt surt.... Lenke til kommentar
cantscrew Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Har spilt spillet endel, har lastet ned den nye patchen, men sniper school blir ikke tilgjenglig, noen som har eller løst detter problemet? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 du er nødt til å rekvalifisere deg på skytebanen har jeg hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå