hølands_gutt Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 jeg har tenkt og legge inn anlegg i båten min bilder og kommer senere. men jeg må vel legge i alt sikringer batteri og alt sammen! men hvordan skal jeg begynne? legger inn batteri først? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Batteri må til, men lading til dette da? Må ha en dynamo da, å det motoren generer av strøm er ikke stort, så da må du nok ta det med til lading innimellom Er forresten en relativt lik post her... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 2 viktige punkt 1: Vanntett utstyr 2: Batteri+Lading Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Bare gjør som zeph sier, men gjør det ordentlig... Med alt av utstyr. Hvis ikke holder det kanskje en sesong :S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 På sjøen skal det ekstremt lite kondens med salt i før det begynner å ruste, og du har det gåande. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 båten er på ferskvann! også har den tak! som jeg sa så kommer bilder senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå