Gå til innhold

Billigste K750i _med_ Young-talk?

Anbefalte innlegg

Planer om å kjøpe meg denne juvelen, men jeg er lei av alskens abonnementer hvor man betaler 100kr + i måned bare for å ha det. Å betale full pris for mobilen er også uaktuelt. Young-talk er genialt, der betaler du faktisk for det du bruker og ikke noe mer :) Vet noen av noe plass hvor jeg finner det jeg leter etter? Det er også litt viktig at jeg kan beholde det gamle nummeret mitt.

Mvh Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok beregne å betale litt for den hvis du skal ha YoungTalk. Billigste jeg har sett er på MPX (http://www.mpx.no/aspx/cart/mob_konfig.aspx?plid=50092), til ca. 2.100,-

Da er det ikke verdt det å binde seg til et så dyrt abbonnement synes jeg. Gå heller for et av billigabb. til Chess og kjøp telefonen til 2.900,- på GSM.no.

Du vil spare inn de 800,- på abb. i løpet av det første året.

-KJ

Lenke til kommentar

Husker ikke helt hva den butikken het. Men på senteret som er rett ved siden av Oslo S (!) fikk man den for 1750 .- med YoungTalk. !

Vet ikke om dette var en kampanje modell.

Vis personen som jobber i telekisoken tar mer en 2000 kr med young talk kan du si at du får den får den for 1700 med telenor Fri 20 på en telenor sjappe! Ant. vil da selgeren finne en bedre pris til deg ;)

Lenke til kommentar

Du får den med Youngtalk hos alle forhandlere som selger Netcom selv om den ikke er annonsert med det. Du må betale en del mer enn Active Talk.

Beholde nr ditt kan du også alle steder, så lenge du har mindre enn en mnd igjen av bindingstiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...