Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp om firmware

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går utfra du vet hvilken router du har og har lastet ned riktig firmware.

smc7804wbrb-v0.85-930906.bin heter vel fila du skal bruke. I tillegg var det et tekstdokument som forklarte hvordan du skal gjøre det.

Du skriver ikke noe om du hadde koblet en kabel mellom router og pc, men hvis ikke, gjør det. Ikke oppgrader firmware trådløst. Tror likevel ikke det eventuelt var derfor du fikk invalid name.

Eneste jeg kommer på, valgte du bin fila når du skulle oppgradere. Du valgte tilfeldigvis ikke tekstfila ved en feiltakelse.

Lenke til kommentar
har trådløst ja, har oppgradert flere ganger med trådløst har funka alle ganga, unntatt denne :|

Hvis router og pc mister signalet mens du oppgraderer, er ikke det så bra. Er tryggere å bruke kabel. Men problemet ditt er som nevnt ikke pga av dette. Prøv å rename *.bin fila. Kall den bare v085.bin f.eks.

Lenke til kommentar

Hmz funka ikke da heller, men kan det være for når jeg legger den in

er jo ordet f.esk C:\Documents and settings\Administrator\Desktop\v085.bin ? eller !

Men uansett, tror jeg har feilen, tror jeg har feil firmware :\

Finner den jeg har nedover siden men jeg har 54 mbps, ikke 11 har det noe og si ? :p

Endret av hauer
Lenke til kommentar
Hmz funka ikke da heller, men kan det være for når jeg legger den in

er jo ordet f.esk C:\Documents and settings\Administrator\Desktop\v085.bin ? eller !

Men uansett, tror jeg har feilen, tror jeg har feil firmware :\

Finner den jeg har nedover siden men jeg har 54 mbps, ikke 11 har det noe og si ? :p

Path til firmware fila skulle ikke ha noe å si. Dobbelsjekk at du har riktig fil. Last gjerne ned en gang til i tilfelle noe skulle ha oppstått underveis sist.

edit: din editering hadde jeg ikke fått lest da jeg quota.

Endret av MorePower
Lenke til kommentar
Morepower : Fant fort ut at jeg hadde feil ruter når jeg så på bilde, jeg har akkurat lik den på 11mb, bare jeg har 54 itilfelle kan du finne riktig firmware ? :)

Er litt usikker nå

Når jeg trykker på linken din, står det

SMC7804WBRB EU

ADSL Barricade™ g

54Mbps Wireless 4-port Broadband Router with built-in ADSL modem (Annex B / U-R2)

på siden som kommer frem. Er det routeren din eller ikke?

Hvilket part.nr har du, 751.7762 eller 751.7541

Hvordan finne part.nr

Endret av MorePower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...