Gå til innhold

har et problem....!


xtcy

Anbefalte innlegg

har et lite problem, i går formatertejeg pcen og alt det, innstalerte alle nye drivere osv... så gikk jeg inn på skjermkortet 6600GT og fant ut at skjermen klarte kun 85hz...

jeg bestemte meg for å ta på vsync og sette hz på 100 hz i 1024*768 oppløsning...

MEN når jeg slå på pcen i morges så begynte skjermen og loade windows osv... men når den windows lyden kommer, rett før du er inne i selve windows.. svartnet skjermen, og den stod å blinket mellom grønt og gult!!! hvordan kan jeg fikse dettte??? ja jeg har prøvd med en annen skjerm men det samme skjedde...!! plz hjelp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...