Pålny Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Er denne noe å satse på? Link Har lyst på fjernlontrol og FM sender/mottaker Endret 24. juli 2005 av Pålny Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Fjernkotroll til iPoden er jo kjekkt da. Har du behov for Radio så bør du slå til. Fjernkontroll i seg selv koster 350 ca tror jeg, så da spørs det om du trenger radio i den formen der, eller kan du heller bruke mobilen din, eller skaffe deg noe miniatyr radio. Likte ikke prisen på den der jeg! 950kr Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Steng den om du vil du!!!!! jeg driter i om du stengern!!!!! går eller til ett annet forum!! Lenke til kommentar
herpel Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Steng den om du vil du!!!!! jeg driter i om du stengern!!!!! går eller til ett annet forum!! Hoho, åååå så sint! :!: Du kunne vel heller bare ha endret emnetittel til: BTI iPod Tunestir erfaringer Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Steng den om du vil du!!!!! jeg driter i om du stengern!!!!! går eller til ett annet forum!! Oki. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg