Vico Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Eg har høyrt rykter om ein sesong 5. Er det nokon som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, sesong 5 kommer, vet ikke noen dato ennå. Lenke til kommentar
starks Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 kjempegod serie, gleder meg til nye episoder! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Sett bort fra at McNulty irriterer meg grenseløst, gleder jeg meg til ny sesong. 9042205[/snapback] McNulty har jo en fantastisk sjarm The Wire er helt på høyde med Sopranos! Gleder meg stort til å begynne på 4. sesong:) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 The Wire er den mest realistiske politiserien i verden. Punktum. Fantastisk bra, gleder meg til sesong 5, jeg Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nettopp ferdig med sesong 4. så de fire siste episodene i kveld/natt. Kongeserie som etter min mening er helt oppe blandt det aller beste jeg har sett som er produsert for TV. Den ligner på en måte litt på Sopranos, men etter min mening tar den temaet om organisert kriminalitet til et helt nytt nivå da man ser hvilken innvirkning dette har på samfunnet i alle lag. Gleder meg til sesong 5 som jeg har lest begynner i februar i USA. Fant forøvrig en interessant artikkel om skuespilleren som "spiller" karakteren "Snoop" i serien. http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/conte...7031501664.html Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er The Wire bedre enn The Shield? Bare lurer.. Har ikke fått sett noen av sesongene til The Wire ennå, en skam! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er The Wire bedre enn The Shield? Bare lurer.. Har ikke fått sett noen av sesongene til The Wire ennå, en skam! 9607069[/snapback] Jeg mener det er mye bedre enn The Shield, og jeg liker The Shield ganske godt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er The Wire bedre enn The Shield? Bare lurer.. Har ikke fått sett noen av sesongene til The Wire ennå, en skam! 9607069[/snapback] Jeg synes det er enorm forskjell mellom de to seriene. Men ikke forvent deg en serie med korte historier, men mer en serie som bruker en hel sesong på å rulle opp et case. Det er en serie med stort fokus på karakterene og du må se nesten hver episode for å følge med. Minner litt om Sopranos i oppbyggingen av serien men jeg (som er en stor Sopranos-fan) føler at denne kanskje tar dette formatet et skritt videre. Lenke til kommentar
Irenaeus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Det eneste som irriterer meg med serien er at de endrer introsangen for hver sesong, eller de har forskjellige artister som synger samme sang. Introsangen i den første sesongen er ganske kul, så ødelegger de den i sesong 2, den blir enda litt dårligere i sesong 3 og i sesong 4 blir den helt forjævelig. Den varer også alt for lenge. Jeg må nesten bare påpeke at de på ingen måte ødelegger "Way Down in the Hole" med andre sesong, de spiller simpelthen orginalen av Tom Waits. Personlig synes jeg den er en god del kulere enn den til sesong 1, men folk er vel forskjelllig. Ellers helt enig med deg og mange andre her; en utrolig bra serie. Edit: Beklager det lille tilfellet av thread-necromancy, jeg la ikke merke til datoen før etter at jeg postet innlegget. Endret 12. november 2007 av Irenaeus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 oioioioioi! Fant akkurat ut at de første episodene av sesong fem er ute! Sitter og koser meg med første episode nå... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Heller dårlig teknisk kvalitet, men jeg tar vel en titt i kveld eller i morgen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Episoden jeg så(5x1) var ikke noe dårlig kopi spør du meg for å være før episoden er sendt. Var jo bedre enn disse vanlige DSR-rippene som kommer først ut på nettet når det kommer til The Wire. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som vet hvorfor sesong fire ikke er sluppet på dvd i europa(?) enda? Ser at man kan få tak i den på amazon.com. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er midt oppi sesong 1 og liker denne serien veldig bra, men som sagt i tråden går det litt tregt i begynnelsen. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tror jeg har sett halveis inn i sesong 2 eller 3. Uansett falt jeg aldri for serien. Det jeg likte best var delene som omhandlet de kriminelle(spesielt sesong 1). Politifolka og co derimot klarte likssom ikke helt å overbevise meg, ble litt for mye av det gode på en måte. De kjører bil og drikker øl og hu lesbiske politidama begynner helt plutselig å utøve blind vold mot langer. Når det kommer til Mcnulty så er han en dårlig antihelt som minner meg litt for mye om Mikke Mus. Jeg hater dem begge. "D" derimot var en karakter jeg likte veldig godt. Det er vel ikke noe håp om at Mcnulty skal forsvinne fra serien vel? Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har akkurat sett ferdig sesong 1 og 2. The Wire er min favorittserie rett etter Sopranos og Arrested Development. Syns rett og slett den er heilt fantastisk. Karakterane er troverdige, skuespillet er flawless, plot er både realistisk, komplisert og utrolig bra gjennomført. Om en er ute etter en spenningsserie på lik linje med prison break og Lost kan nok neppe dette appelere til en like stor folkemengde der The Wire er litt meir sikta mot eit voksnere publikum(kan vere treig for dei litt utolmodige og actionglade). Kjem til å spre ordet om denne fantastiske serien, og håper andre også gjør det slik at det blir en sjette sesong!! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det blir ingen sjette sesong. Femte er siste. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Synd det ikke blilr flere sesonger. Skal kjøpe og se den siste del av Sopranos først, så skal jeg skaffe meg the Wire. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det blir ingen sjette sesong. Femte er siste. Trist, men sant. Kor har du det ifrå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå