joho83 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har et problem med Nero 6, i går tok jeg backup av en del gamle ripete musikkplater som jeg hadde liggendes... Nero overførte først musikkplaten til harddisk c: for så å brenne den, pga det blir bedre kvalitet da enn hvis man kopierer direkte fra plate til plate... Men så ble harddisken min full til slutt, og da startet problemene mine.... Fant ikke dette midlertidige nedlastingsstedet på c: harddisken... Noen som vet hvor det legger seg? Er takknemlig for alle mulige tips. Mvh Joho Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Se først i disse to mappene: C:\Documents and Settings\Ditt Brukernavn\Lokale innstillinger\Temp C:\WINDOWS\Temp Sjekk om det er en mappe som heter Nero e.l i de to mappene. Det er i disse de fleste programmer bruker å legge sine midlertidige filer Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Prøv å søke etter mappa Hvilken mappe? pmarius: De lå heller ikke under noen av de temp filene... Takk for svarene. Noen fler forslag? Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Åja, sorry, trodde du viste navne på det du lette etter Endret 23. juli 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 har du prøvd å tatt en diskoppryddning? kanskje de blir funnet da. tror det skal ligge en temp mappe som omhandler Nero også, men husker ikke hvor den ligger for øyeblikket da jeg ikke har Nero installert for øyeblikket. du kan jo prøve å søke på mappa Temp da. Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 har du prøvd å tatt en diskoppryddning? kanskje de blir funnet da. tror det skal ligge en temp mappe som omhandler Nero også, men husker ikke hvor den ligger for øyeblikket da jeg ikke har Nero installert for øyeblikket. du kan jo prøve å søke på mappa Temp da. Har søkt på temp og leita i alle temp mappene jeg har uten å finne det... Samt at jeg også har leita i alle nero mappene jeg har uten å finne det, mystisk.... Noen som har Nero 6 installert som kan fortelle meg hvor de havner? Takk for alle svar så langt... Mvh Joho Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Kanskje Nero bruker samme Temp mappe som XPs sin CD brenning: C:\Documents and Settings\Ditt Brukernavn\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\CD Burning (BTW; Jeg har Nero 6 installert, men jeg er heller ikke i stand til å finne noen spes temp-mappe som den bruker) Endret 23. juli 2005 av pmarius Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Kanskje Nero bruker samme Temp mappe som XPs sin CD brenning:C:\Documents and Settings\Ditt Brukernavn\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\CD Burning (BTW; Jeg har Nero 6 installert, men jeg er heller ikke i stand til å finne noen spes temp-mappe som den bruker) Nei, desverre... Den kan umulig ha lagret seg i Documents and Settings mappa mi, da den kun er 650 mb stor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå