flydman Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Er det noen opfatninger blandt dere om hvilket tastaturer som er best egnet til gaming primært og annet bruk sekundært. Spiller en del CSS men og alt mulig annet Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Vel, kanskje du foretrekker visse andre funksjoner på tasturet også. Skal det være trådløst? Er design viktig? Trenger du noen spesielle multimedia knapper på tastaturet(Volumkontroll, sangskifter osv.)? Hva med tilkobling? Finnes jo tastatur som er for gaming, men de som er sluppet er som regel lagd for ett spesiellt spill, og selvfølgelig da ikke CS såvdit jeg kan se da. Men dette ser jo ut til å være til alle spill: Zboard Gaming Keyboard Les gjerne erfaringene som er postet på komplett sine sider, der skrytes og hetses det! Lenke til kommentar
flydman Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Jeg inrømmer at jeg spesifiserte mitt bruk for dårlig, det jeg sitter med idag er første generasjon Microsoft natural keyboard. jeg har lett nettet opp og ned etter tastaturer , og ønsker vel et tastatur som har noen ,men ikke for mange funksjoner store taster og at piltastene står på rekke med numpad og de øvrige (dette er ikke tilfelle på feks DENNE og så sies det å være andre problemer med en del andre tastaturer som eks DENNE hvor trykk på mer enn 3 taster samtidig ikke takles.(noe som fort skjer når man er i full action ). Hvordan er feks de extremt lave tastaturene til spill og ikke minst ergonomi ? Er tastene mindre på disse EKS DENNE Jeg vil heller ikke gå for et tråløst tastatur da dette ikke duger til raske spill. Og så lurer jeg på om det egentlig er vesentlige forskjeller mellom USB og PS2 Jeg heller kansje litt mot DENNE i Aluminium men kjenner ikke til hverken merke eller kvaliteten Endret 24. juli 2005 av flydman Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 http://www.psdata.no/ps.asp?it=96873 Dette tastaturet ville jeg kjøpt.. Uten tvil. Dog, det er ingen fansy dansy ekstraknapper. Er bra å skrive på og tåler mye. Knappene er gode. Vet ikke hva mer jeg kan si om det, det er meget bra. Er storfornøyd. Gammelt design osv. Men bra Lenke til kommentar
flydman Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Vel bare for de spesielt intreserte , så kom jeg over dette tastaturet . DETTE kan virkelig bli en hit. Regner med å bestille et så fort det dukker opp her til lands Endret 13. august 2005 av flydman Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Både wolfclaw tastaturet og det nye logitech G15 tastaturet er gode kandidater. Wolfclaw er designet for super-lett tilgang til alle knappene, og knapper som er enkle å få fatt i uten å slippe WASD er nettop noe du fort går tom for. G15 er veldig programmerbart slik at du kan sette opp egne macroer for en haug egendefinerte knapper, samt en programmerbar mini LCD integrert i tastaturet. Veldig hendig. Jeg tror personlig jeg går for Logitechs G15 om tastene der passer min smak, men det er fordi jeg heller overlater gaming på høyt nivå til "The claw" http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=RGCL1 Uansett hvor gaming-rettet tastatur blir, så må de se selg slått av denne, samt kanskje også noen av de andre lignende alternativene. Hadde jeg ville hatt alt i ett, så hadde jeg sansynligvis gått for en wolfclaw på sikt i stedet, men jeg er såpass avhengig av keypad'en når jeg driver på med litt seriøse ting at det er uaktuelt å ikke ha denne muligheten tilgjengelig (og jeg gidder ikke drive på med 2 stk. tastatur frem og tilbake anyway). Intill da sitter jeg på MS digital media pro. Det er kanskje ikke det ultimate for gaming, men tastene på det er helt geniale IMO (sånt er veldig froskjellig fra person til person, jeg testet sikkert rundt 8 tastatur i diverse butikker før jeg var fornøyd). Siden jeg har claw'en til høynivå gaming uansett, så gjør den jobben sin fint =) -Stigma Endret 13. august 2005 av Stigma Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Logitech Media Keybord Lenke til kommentar
flydman Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) DENNE er jo meget interesant da den blir fullt programerbar med oled knapper , men den er vel ikke tillgjengelig i nærmeste fremtid Endret 14. august 2005 av flydman Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Den fikk jeg lyst på Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 kjøp det enkleste tastaturet du finner; https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27542 10'er på at det holder i massevis Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg bruker dette her: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20031 Ser mye finere ut i virkeligheten enn på det bilde. Den har ikke noen unødvendige knapper (som jeg synes er bra) og jeg synes den er perfekt til gaming. Spiller CS:S og da må jeg ha et tastatur med knappene på riktig plass uten masse dilldall på det Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 spørsmålet er om det takler mange taster samtidig =/ de beste tastaturene til ekte gaming er helt standard tastatur uten dilldall, IMB har geniale tastatur. de tulletingene som f eks G15 er for fjortiss "gamere" som tror de er tøffe. Lenke til kommentar
TeCh2pe Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva med dette.. Verdens feteste spilltastatur?? Hehe Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Har selv Logitech Media Keyboard, og synes jeg ikke har behov for noe "ekstraordinært" når jeg spiller. Har akkurat de ekstra tastene jeg har bruk for, f.eks volum-kontroll, sangskifter, hurtigsnarveier + fire programmerbare taster. Synes ergonomien er god, og responsen er det ingenting å klage på. Tastene er heller ikke for myke/harde å trykke på. Prisen er heller ikke så verst: Link Endret 14. august 2005 av andrvas Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) spørsmålet er om det takler mange taster samtidig =/ de beste tastaturene til ekte gaming er helt standard tastatur uten dilldall, IMB har geniale tastatur. de tulletingene som f eks G15 er for fjortiss "gamere" som tror de er tøffe. Programmerbar LCD? Hvem pokker har tid til å se ned på keyboard når man spiller egentlig?? Titter aldri ned jeg iallefall. eneste positive med det keyboardet som jeg likte var egen switch for å slå av Windowsknappen.... Endret 14. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
TeCh2pe Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Be a sport! Dont nag about it. Joda, er helt enig med dere. "Det enkleste er ofte det beste". Kom over linken til det ekstreme tastaturet, så da limte jeg lik så godt det inn her. Har selv et "Logitech Internet Navigator Keyboard SE". Beste spilletastaturer som er laget hittil. Synd det er ute av produksjon nå. Endret 14. august 2005 av TeCh2pe Lenke til kommentar
taulen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har selv et "Logitech Internet Navigator Keyboard SE". Beste spilletastaturer som er laget hittil. Synd det er ute av produksjon nå. Helt enig, det er det beste tastaturet jeg noen gang har hatt, men lånte det vekk til broren min, som greidde å ødelegge det, så da var det gjort, og nå får jeg ikke tak i det igjen. Skulle kjøpt inn en ladning med de egentlig, når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå