bactuzz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har problemer med CDrom og vifte på en bærbar maskin. vet noen hvor man kan kjøpe disse delene slik at jeg kan bytte de ut selv? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Litt vanskelig å vite, siden du ikke oppgir hvilken av de ca. 1200 modellene Compaq har sluppet de siste 15 årene. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Litt vanskelig å vite, siden du ikke oppgir hvilken av de ca. 1200 modellene Compaq har sluppet de siste 15 årene. Det enkleste er vel å sende Compaq en mail og spørre om det er mulig å få kjøpt dette. De har det sikkert på lager. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det enkleste er vel å sende Compaq en mail og spørre om det er mulig å få kjøpt dette. De har det sikkert på lager. HP/Compaq Norge selger ikke direkte til sluttbruker. Dersom han vil ha originalt tilbehør, må han kontakte EET eller MK Electronics. Og der blir det fort noen kroner. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det enkleste er vel å sende Compaq en mail og spørre om det er mulig å få kjøpt dette. De har det sikkert på lager. HP/Compaq Norge selger ikke direkte til sluttbruker. Dersom han vil ha originalt tilbehør, må han kontakte EET eller MK Electronics. Og der blir det fort noen kroner. Ah, derfor jeg aldri har fått svar på mine mailer til HP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå