mark Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 som sagt fant vi på at vi skulle til danmark igår, reiser idag. men jeg har bare visa electron. kan jeg ta ut i danmark og tyskland da? eller må jeg ta med meg dansker og euro? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har du sjekke på visa`s hjemme side? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Du kan ta ut med det hvor-som-helst, men du får et ganske høyt gebyr. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ikke stol på at danske butikker tar Electron. De har det fryktelige DanKortet sitt, og tror det er godt nok for resten av verden også. Ta ut penger i minibanker, sånn at du har til butikker og lignende også. Lenke til kommentar
mark Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 jeg var ikke så god til å sure på sidene til visa men vist jeg kan ta ut i minibanker i danmark/tyskland så holder det jo takk for hjelp Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Vis du ikke allerede har dratt så kan jeg bekrefte at kortet ditt vil funke i de fleste minibankene og butikkene. Kom hjem fra danmark i forgårs og jeg prøvde vell oppimot 5-6forskjellige minibanker og handlet en del på butikker. Ingen problemer med mitt Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kortet funker finfint i de fleste minibanker i Europa og i så og si alle minibanker og butikker i Dannmark. Har prøvd mitt i minibanker i Polen, Tyskland, Romania ++ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Prøv - så langt det lar seg gjøre - å betale med kort i butikker og lignende, dette sparer du ganske mye på i forhold til å ta ut penger i minibank. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hva er kurs nå ? http://www.xe.com/ucc/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå