Gå til innhold

Mp3 spilleren funker ikke mer!

Anbefalte innlegg

Hørte musikk på vei til jobb.Da funket den som den skulle,men da jeg skulle hjem igjen var den død.Tenkte at det var sikkert bare batteri og byttert derfor da jeg kom igjen.Det ble ikke noe bedre.Prøvde batteriene på en annen spiller og de var helt ok.>Så det er ikke strømmen det er noe galt med.Etter en stund tenkte jeg at jeg skulle prøve den på pcen for å se om jeg kom inn på spillern.Men da skjedde det noe rart.Fikk plutselig melding om jeg trengte drivere til den!!Har winxp og har derfor aldri trengt de.Den har innstallery seg selv.Det som også var litt rart var at den nå ikke het det samme som den skal.Før kom det opp muvo tx fm 512 mb,når den ble satt i.Nå står det Stm3500 som navn på spillern og at jeg trenger drivere.Har prøv cden som var med,men er ikke rett drivere.virker som den har omprogrammert seg selv.Funket helt flott da jeg dro på jobb,slå den av på vanlig måte.2 timer etterpå var den død.Den påstår også at usb porten min ikke er høyhastighetsport,noe som den er.Det har den heller ikke gjort før.Har ikke mistet den eller noe.virker som den har snudd opp ned på seg selv..Er det noen som vet hva som feiler den?om det evt er noe restart knapp eller noe på den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor kjøpte du den?

Det er nok ingen fler knapper enn det du ser på den.

Prøv å formatere den..:)

Virker som en kjønnsforvirret mp3 spiller :p

Plutselig virket ikke min heller, jeg gikk til min forhandler der jeg kjøpte den og fikk igjen alle pengene for en mp3 brukt i et halvt år :)

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du den?

Det er nok ingen fler knapper enn det du ser på den.

Prøv å formatere den..:)

Virker som en kjønnsforvirret mp3 spiller :p

Plutselig virket ikke min heller, jeg gikk til min forhandler der jeg kjøpte den og fikk igjen alle pengene for en mp3 brukt i et halvt år :)

Den ble kjøpt på en ferietur i Thailand for ca et halvt år siden.Men den fins jo også på en masse foretninger i Norge også.Skjønner ingenting,funket flott imårrest.Får ikke kontakt i det heletatt på spillerern,men på pcen spør den bare om høyhastigehets port som "ikke" er der.Kommer ikke opp noe,så jeg får ikke formatert den siden jeg "mangler" drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...