Yonaz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Heisann folkens Jeg skall ha meg nytt headsett pga det inntrigrerte lydkorte på shuttlen ikke er til alle forventninger . Noen som veit om noen bra usb headsett med mic? tenkte på det Plantronics DSP-500 Digital stereo eller Sennheiser PC 155 USB noen som har noen annelse om hvem av de som har best lyd? eller et eventuelt en annet . Supert med raske svar Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det var da svært til bumping her. 3 stk bumps fjernet. Hvis ingen svarer så er det nok fordi ingen kan gi deg noe godt svar på det. Jeg kan egentlig ikke svare noe bra på det selv heller, men jeg kan gjøre et vagt forsøk på å svare nogenlunde selv om jeg ikke har peiling. Av de to headsettene der så vil jeg anta at det dyreste av de to er best. Både fordi det har større oppgitt frekvensområde (18-22k vs 20-20k Hz) og fordi det "ser" litt bedre ut. PS. Legg også merke til at det er langt opp fra de som står registrert som billigst i prisguiden til det prisnivået der de fleste selger dette til. Det kan tyde på at den billigste har en eller annen ulempe, f.eks at det er bulk utgave vs. retail som de andre, eller at det er demobrukt, uten mic, feilprising eller andre ting. Jeg anbefaler deg å undersøke hvorfor prisen er så mye lavere enn alle andre selger det for før du kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå