DE1 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Som topic sier så er dette den store "Hvem-kan-få-kulest-hårsveis"-tråden. Her kan du legge ved et bilde av deg selv med kulest hårsveis. Regler: * Det er ingen Bare ikke kom for mye OT... ALLE Hjelpe midler kan brukes. Anbefaler, sukkervann, sjampo, gelè, wax og litt forskjellig... Legger ut bilde av meg selv senere... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Ingen som har en god hårsveis de vil dele? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spamKorte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Meg som headbanger på en fest Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Haha! Noe av det beste jeg har sett! Du leder Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hum, håret mitt står alltid OPP:P No wax, bare tykt hår Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Psilocybe har det desidert råeste håret på kloden. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Psilocybe har det desidert råeste håret på kloden. Neup, var ett par i søteste HW pus tråden som hadde kul sveis. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Meg som headbanger på en fest Litt krøller eller? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) *midlertigid slettet* Endret 26. juli 2005 av Killerquo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Dette kommer jeg til å få bank for Fyren er en venn av meg, og han har hatt samme frisyren hele sitt liv. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Morrasveisen for noen år tilbake, resten av bildet var så ekstremt grufullt at jeg måtte ta vekk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Dette kommer jeg til å få bank for Fyren er en venn av meg, og han har hatt samme frisyren hele sitt liv. :!: Litt redd for å prøve noe nytt? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Kommer tilbake med noen artige sovehårsbilder senere.. har bare isdn nå... *subscribed* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå