minimum payne Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Det jeg lurer på er om de går an å boote maskinen gjennom en annen maskins harddisk. i et nettverk eller noe. grunnen er jo selvfølgelig at jeg vil overklokke fsb men harddisken er ikke med på det. og jeg er redd for at den blir ødelagt. så går det an med extern hardisk slik at fsb ikke påvirker harddisk? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Det går jo an å kjøre en maskin uten harddisk (boote fra diskett/cdrom/nettverk) men jeg tror ikke du vil oppnå noe positivt med det. Ytelsen vil jo bli kraftig redusert på all diskaksess siden alt må hentes fra en annen maskin (eller har du gigabit-ethernet? :smile: ). Spørs om det ikke da er bedre å skru ned FSB'en littegrann. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 så hvis jeg kjøper et kraftig nettverkskort så går det? 10 megabyte i sekundet er jo ikke så mye treigere? eller finnes det ennå bedre nettverkskort? hva med de nye usb 2 diskene, blir de overklokket med fsb overklokking? verd å prøve hvis all risiko for at hd sprenges forsvinner. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Snakk om å ha noya pga en hdd :smile: , har du scsi til 100 000? Kan du ikke kjøpe deg en billig dritt disk å eksprementere med ? Skulle ikke tro at en disk tilkoblet usb porten blir påvirket at OC. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 det er nå drit når 80 gig går heden derfor. men skal se litt på usb2 Lenke til kommentar
Folo Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 det raskeste og enkleste å få tak i er vel 1000mbit netkort. hvordan blir det med en hd controller da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå