Gå til innhold

AMD Cool & quiet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg åpnet en browser, gikk inn på Google, skrev inn "what is Cool And Quiet", trykte enter og vips;

Første treffet er svaret på spørsmålet ditt!

Var dette virkelig noe du ikke kunne gjøre og bestemte deg for å bruke betraktlig mer tid på å lage en tråd om det?

Edit: Og emnetittelen din er svært lite beskrivende da den ikke forteller annet en at tråden handler om C&C...

Og ja, det er nok litt tidlig på dagen for meg ;)

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Ville ha en enkel forklaring...

Og finne ut om det er mye tap i ytelsen til prosessoren..

Sitter og ser tv og orker ikke lese, hehe, pluss det er mange flinke folk på forumet her som ofte kan gi info jeg må lete lenge etter.. Erfaring er bedre enn reklame fra amd..

Lenke til kommentar

Hmm, må inrømme at jeg er ikke helt 100% sikker, men er det ikke slik at du må aktivere den i Bios, også ha nødvendig programmvare installert? Skal redigere posten hvis jeg finner link..

EDIT: http://www.amd.com/us-en/Processors/Techni...71_9706,00.html Finner bare Cool'n Quiet programmvare for Win 2000\Me, kanskje ikke nødvendig i WinXP.. :ermm:

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Må den slås på i windows da? Er det ikke bare i bios?

Ja, du må høyreklikke når maskinen din ikke jobber med noe, så må du velge egenskaper, så må du velge innstillinger tror jeg, så klikker du der det står strøm, åså endrer du til bruk så lite strøm som mulig eller noe sånt het det

Lenke til kommentar

Hmmm, men det skal jo liksom gå automatisk...

Blir jo ikke det om man må drive og slå det av og på..

EDIT: tror det der er kun innstillinger for å spare strøm, fint å bruke i labtop når den går på batteri...

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...