empzoor Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg har problemer med ruteren.. eller er ikke sikker. Når jeg skal spille online, sliter ruteren/linja mi. Jeg spiller kanskje en halvtime med god "ms" som er 0-25 (syns jeg). Men den skyter fort opp til 50. Når jeg drar ut kabelen på ruteren og setter den inn igjen funker den en halvtime til før alt begynner å hakke(lagge) igjen. Info: Ruteren er 3 år gammel. Belkin. Vi har IP-telefon, som jeg tror har noe med saken å gjøre. Når den ikke funket en stund, var allting godt. Linje: 2048/256kb Telenor. skal oppgraderes til 4mb, men skjer jo aldri Er koblet via kabel mellom pc og ruter sammen med 2 andre pcer. (en bærbar via trådløst nett) Bor rett siden av en stor høyspentledning. for å ikke si høyspentledninger. om det har no å sI? Har dere non teorier er bare å dele de. Helst fra noen som har hatt sånne problemer før eller folk som har litt peiling. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Er det ikke sånn at når man har IPtelefoni så blir noe av linja reservert til telefonen, i hovedsak opplastningshastigheten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå