burd19 Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 jeg har en 766 mhz celeron. jeg har også lyst til og klokke den, men kan jeg klokke den noe uten og feste på ny vifte, ribbe ellerog planslipe? og isåfall visst jeg plansliper og det ,hvor mye kan den komme opp i da ? Lenke til kommentar
GTS Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Du har en sånn boxed kjøler da eller? HVor mye du kan klokke avhenger mye i om du har lav kabinnet-temperatur.. De originale intel kjølerne er jo som regel ganske plane, og det spårs litt om du kan få de soå mye rettere.. Det erjo en slags "renne" i kjøleren. Det er jo der mest varme overføres også... Går ut ifra at du har en socket 370 Celeron. Lenke til kommentar
burd19 Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 jeg har et aopen ax6bc hv.kort på slot 1 og en boxed ja. så tok jeg og kjøpte en slot konverter og så denne celeronen. kabinnettet er et gammelt targa av typen atx. Lenke til kommentar
burd19 Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 tror du jeg kan få den opp 100 mhz uten å gjøre en ting ?? altså 866 mhz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå